Kundcenteransvarig inom kyl-/ventilationsteknik

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Om kunden:

Bravura söker en tekniskt kunnig kundcenteransvarig till en av våra kunder i Göteborg. Vår kund är världsledande inom tillverkning av energieffektiva klimat-, kyl-, och värmesystem och företagets svenska dotterbolag svarar för försäljning, installation och service av företagets produkter på den lokala marknaden.

Arbetsuppgifter:

I rollen som kundcenteransvarig ansvarar du för en grupp bestående av 7 kundcentermedarbetare/ordermottagare och tekniker som du arbetsleder i deras dagliga arbete. Du ansvarar för att alla kundärenden hanteras på rätt sätt och att orderflödet fungerar. Detta innebär bland annat att städigt utvärdera och förbättra processer och flöden inom kundcentret, ansvara för status på backlog samt att hantera garantianspråk och kreditfakturor.

Profil:

- Mycket god kunskap om orderhantering/orderflöden
- Grundläggande företagsekonomiska kunskaper
- God känsla för service
- Du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska och engelska
- Kunskap inom kyl/-ventilationsteknik (mycket meriterande)
- Erfarenhet av systemen Pyramid och SDF (meriterande)
- Eftergymnasial utbildning (meriterande)

Personliga egenskaper
För rollen som kundcenteransvarig söker vi dig med förmågan att ge god service samtidiagt som du leder och inspirerar dina medarbetare. Du har lätt för att leda ett team, förstår snabbt kundens krav och önskemål, och har stort engagemang i ditt arbete.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Fast lön enligt ök.
Kontakt: Maria Kihlgren, tel. 031-788 09 83

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar. Ansökan sker på www.bravura.se. Välkommen att söka!

Sökord: kundcenteransvarig, arbetsledning, kundtjänst, service, administration, Göteborg, heltid

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Tillsvidare
  • Publicerat: 23 september 2013

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

31 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023