Kundcenterchef till Ramirent

Arbetsbeskrivning

Leda teamet mot framgång
Som kundcenterchef har du det övergripande ansvaret både för den operativa verksamheten och för att utveckla och inspirera dina medarbetare att nå uppsatta mål. Det innebär ett följsamt och närvarande ledarskap samt kontinuerlig uppföljning av mål såväl på individ- som övergripande nivå. Till detta är det din uppgift att förstå lokala konkurrensfaktorer och arbeta med riktad marknadsföring och försäljning mot potentiella kunder i området. 

Du kommer att ansvara för:
Kundcentrets budget och resultat
Kundcentrets personal och kundnöjdhet
Tillgångarna på kundcentret

Din profil
Vi söker dig med goda ledaregenskaper och en god planerings- och administrativ förmåga. Du är kommunikativ, engagerad och har lätt för att samarbeta och driva arbetet framåt. Inom Ramirent strävar vi hela tiden efter att förbättra oss varför vi söker dig som vill bidra med idéer om hur organisationen kan utvecklas. Du är en utpräglad people´s manager och trivs i en roll där du får motivera och inspirera andra till att bygga broar och jobba tillsammans mot gemensamma mål. Vår värdegrund är viktig för oss och vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och värderingar.  

För att vara aktuell för tjänsten har du relevant akademisk utbildning alternativt några års dokumenterad arbetslivserfarenhet av liknande tjänst. För att lyckas i den här rollen är det viktigt att du har mycket goda ledaregenskaper, erfarenhet från att leda affärsorienterad verksamhet samt erfarenhet från att leda med höga krav på kvalitet och kundnöjdhet.
 
Vad kan Ramirent erbjuda dig?
På Ramirent är våra värderingar ”Smooth Service with a Smile”. Detta gör Ramirent till en arbetsplats präglad av entusiasm, en trevlig stämning och god laganda. Ramirent är också ett starkt utvecklingsorienterat företag som värderar sina medarbetare högt. Därmed månar vi också om våra medarbetares kompetensutveckling. När du arbetar hos oss utvecklas du med företaget; dina insatser och initiativ uppmärksammas tillsammans med dina ambitioner att utvecklas inom verksamheten.

Ansökan
I den här rekryteringen samarbetar vi med OnePartnerGroup Karlstad. Har du frågor är du välkommen att kontakta senior rekryteringskonsult Susanne Johansson på 076-134 49 00. Sista ansökningsdatum är 19 september 2022, varmt välkommen!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ramirent AB - Kundcenter Karlstad
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 augusti 2022
  • Ansök senast: 19 september 2022

Liknande jobb


25 januari 2024

27 juni 2023

Premier söker Konsultchef till Halmstad

Premier söker Konsultchef till Halmstad

1 juni 2023