Kundfokuserad CRM-konsult till Kaplan

Arbetsbeskrivning

Är du den kundfokuserade CRM-konsult som Kaplan söker till sitt prisvinnande team?


Vill du samarbeta med andra skickliga medarbetare, från kontorsfönstret se ut över Karlavägens lummiga allé och arbeta i en bransch som du är med och skapar? Bli en del av Kaplans entreprenöriella team, i en dynamisk miljö och var med på resan mot nya höjder!

INFORMATION OM TJÄNSTEN
Kaplan är ledande i Norden inom Loyalty Management, en växande bransch där kombinationen av teknologi, analys, strategi och kommunikation är framgångsreceptet. Med många av Nordens största kunder på kundlistan, så är kraven högt ställda - är du redo att anta den utmaningen? Du kommer bidra till att driva kundernas affär och tar en avgörande roll gällande tekniska aspekter av kundprojekten. Inom affärsområdet Technology drivs och implementeras CRM system. Att förvalta och supporta kring systemet ingår i arbetet så väl som nyutveckling.

I många projekt arbetar de fyra olika affärsområdena tillsammans för att leverera den bästa möjliga lösningen för kunden och du kommer då ha en daglig kontakt med kommunikatörer, kreatörer och analytiker.

VI SÖKER DIG SOM
Har erfarenhet från utveckling av system för CRM eller kampanjhantering. Du har en teknisk bredd och kunskap inom CRM och kampanjhantering (marketing automation). Du har kompetens och erfarenhet inom flera av följande områden:

- Datamodellering, databasutveckling, SQL
- Systemintegration via fil och web services, SOAP, XML
- Konfiguration av någon produktplattform för CRM eller liknande.
- Programmering i server side javascript.
- Webutveckling, HTML, CSS, javascript
- Kravanalys och lösningsdesign
- Systemdokumentation

Ditt driv och engagemang genomsyrar allt du tar dig an. Du lockas av att arbeta tillsammans med andra som är lika kundfokuserade och lösningsorienterade som du, där ni kan kombinera era färdigheter och prestera på hög nivå.

OM KAPLAN
Kaplan har på två år gått från att vara 18 medarbetare till 35 och med de senaste årens framgångar har man skaffat sig en stabil kundbas som fortsätter växa. I år blev de flerfaldigt belönade i Guldnyckeln där den mest strategiska, kreativa och effektiva kommunikationen i Sverige utses, och blev även 2012 utsedd till Årets Byrå.

Som nordisk ledare inom Loyalty Management har vi hjälpt många av Nordens största varumärken att öka lönsamheten i sina kundrelationer. Vi gör det genom datadriven marknadsföring, kundinsikter, analyser, kundstrategier, CRM-system samt kreativ och strategisk dialog. I slutändan skapar vi en lönsam lojalitet som förbättrar kundernas relationer i alla led, såväl internt som externt, och som stärker ditt varumärke i synnerligen kostnadseffektiva kanaler. Eftersom vi fokuserat på det här, och inget annat, i över 25 år så lägger våra kunder tryggt sina kundrelationer i våra händer. Läs gärna mer på www.kaplan.se

START: Omgående, med hänsyn till ev. uppsägningstid
OMFATTNING: Heltid, tillsvidare
PLATS: Stockholm
ANNONS ID: 14925365
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2013-08-04

ANSÖKAN
Har du vad som krävs? Skicka in din ansökan omgående då vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Ansök och läs mer på www.academicwork.se

HAR DU FRÅGOR OM TJÄNSTEN, KONTAKTA
Rekryteringsadministratör Anna Klara Lindgren
E-mail: Anna.klara.lindgren@academicwork.se Telefon: 08-56246740

Kontaktpersoner på detta företaget

Konsultchef Hedvig Svärd

Konsultchef Elin Jacobsson

Konsultchef Kim Ericsson
08-56 24 67 29
Konsultchef Sara Frykedal

Konsultchef Amanda Uvemo

Konsultchef Amanda Uvemo
08-52 25 4904
Konsultchef Jesper Gustafsson

Konsultchef Stefanie Olsson
08 522 576 90 0736 44 41 62
Rekryteringskonsult Jonna Ström

Konsultchef Freja Birkhammar
08-56246735

Sammanfattning

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
STOCKHOLM

Postadress

Lindstedtsvägen 24
STOCKHOLM, 11428

Liknande jobb


27 maj 2024

Business Process Modeler

Business Process Modeler

21 maj 2024

Fullstack Developer

Fullstack Developer

27 maj 2024

27 maj 2024