Kundfokuserad CRM-konsult till SuperOffice

Arbetsbeskrivning

Har du en stor passion för kunder? Är du engagerad och trivs med att leda workshops? Har du erfarenhet och förståelse för systemlösningar? Är du dessutom strukturerad och kommunikativ? I så fall kan det vara dig vi söker för att jobba med vårt marknadsledande CRM-system!


DIN VARDAG

Du är den rådgivande konsulten som kan förklara nyttan av vårt CRM-system och du deltar därför kontinuerligt i strategidiskussioner och workshops med våra nya och befintliga kunder. Vidare är du den som driver och planerar implementationerna av CRM-systemet. Detta sker i tätt samarbete med kollegor, leverantörer samt kunderna. Du kommer att arbeta med uppdragsdefinition, estimat, specifikationer och workshops. Ibland jobbar du med mindre uppdrag i form av t ex utbildning, lösningskonfiguration för befintliga kunder mm. Det förekommer resor i tjänsten.


VEM ÄR DU?

Du har lätt för att sätta dig in i kundens verksamhet och lösningsbehov och har även förmåga att identifiera och driva affärsmöjligheter. Du har ett stort engagemang och är bra på att skapa långvariga relationer. Du är utåtriktad, strukturerad och kan arbeta självständigt med flera parallella aktiviteter. Vidare är du van och trygg att leda möten, workshops och utbildningar samt är skicklig på att driva och följa upp projektarbete med deltagande från komplexa kundorganisationer. Du uttrycker dig väl i tal och har ett pedagogiskt sätt att kunna förklara komplexa sammanhang och tekniska lösningar.

Formella krav inkluderar:

• Flera års erfarenhet i kundfokuserad konsultativ roll eller som CRM-ansvarig, alternativt liknande roll inom CRM/ ärendehantering.
• Förståelse och intresse för IT som till exempel systemlösningar och databaser
• Förståelse för affärsverksamhet B2B
• Eftergymnasial utbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet
• Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift


VILL DU VETA MER?

I den här rekryteringen samarbetar vi med Wise IT. Vill du veta mer, kontakta ansvarig rekryteringskonsult Lovisa Lundin på mobilnummer 073-961 3048.
Välkommen med din ansökan. Urval sker löpande så vänta inte med din ansökan!


OM SUPEROFFICE

Vår passion för kundvård har gjort SuperOffice till en av Europas ledande leverantörer av CRM- mjukvara på B2B-marknaden. Vår standardiserade mjukvara effektiviserar arbetet inom Marknad, Sälj och Ärendehantering/Service och finns som molntjänst eller som Installation hos kunden. Förra året vann vi för fjärde gången PC Worlds ”Bäst i Test”. Det är vi väldigt stolta över!
I Sverige har vi kontor i Stockholm och Göteborg. Huvudkontoret ligger i Oslo och vi har kontor i totalt 7 nordeuropeiska länder. 12 000 kunder och 25 års CRM erfarenhet är vårt bevis på att vi hjälper våra kunder att uppnå framgång genom fokus på produktdesign och användarvänlighet. Läs mer om oss på www.superoffice.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Julian Firpo

Julian Firpo
073-5216527
Martin Jensäter

Peter Eger**

Ann-Christine Holmer

Martin Jensäter
0733-570666
Madelene Molin

Maria Leylund

Martin Jensäter
0733-570666
Anya Öberg
0722-188099

Sammanfattning

  • Arbetsplats: WiseIT AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 24 maj 2016

Besöksadress

Sveavägen 13, 1 tr, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 13, 1 tr
Stockholm, 11157

Liknande jobb


Projektledare

14 maj 2024

Technical Project Manager

14 maj 2024

Portfolio analyst

Portfolio analyst

14 maj 2024