Kundkoordinator

Kundkoordinator

Arbetsbeskrivning

Just nu är HFAB inne i ett spännande utvecklings- och förändringsarbete. Vi söker en kundkoordinator som vill bli en del av vårt kundcenter där du kommer att arbeta tätt tillsammans med dina kollegor såväl inom teamet som med övriga funktioner i bolaget.

Arbetsuppgifter
Som Kundkoordinator arbetar du med alla inkommande ärenden oavsett kanal. Du ger råd och vägleder våra kunder samt hanterar, löser och besvarar inkommande frågor. Du blir en nyckelperson för HFAB såväl externt som internt. I rollen kommer du ta emot, handlägga och återkoppla i ärenden från våra kunder. I din roll kommer du att ärendehantera inkommande fel- och serviceanmälningar.

Egenskaper och kvalifikationer
För att trivas som Kundkoordinator ser vi att du är van att möta kund och att arbeta lösningsinriktat. Du har tidigare erfarenhet från servicebranschen och är van vid att möta kunder via telefon, mail och i personliga möten. Då vi handlägger fel- och serviceanmälningar ser vi gärna att du har ett intresse och en förståelse för tekniska frågor. Vidare ser vi att du är serviceinriktad och ansvarstagande. Du inspireras, motiveras och drivs av att ta aktiv del i utvecklingen av vår roll och vår funktion. Du är en lagspelare och har lätt för att skapa goda relationer.

Du har gymnasieutbildning samt god datavana och kunskap i Office-paketet. Du uttrycker dig mycket väl på svenska i både tal och skrift. Meriterande om du behärskar engelska i tal och skrift.

I rollen är det självklart att ditt arbete präglas av HFAB:s värdegrund: vi utvecklas tillsammans och vi tänker nytt och hållbart. 


Vad kan vi erbjuda?
Som en hjälpsam lagspelare på HFAB blir du delaktig i arbetet att utveckla framtidens hållbara samhälle. På HFAB värdesätter vi egna initiativ och uppmuntrar handling: vi tycker det är bättre att våga göra fel och lära sig än att stå still. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på HFAB, vi erbjuder dig möjlighet att växa i din roll och ordnar aktiviteter för att stärka gemenskapen inom bolaget. 

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet, möjligheten att bidra till verksamhetens utveckling och arbetsglädjen på jobbet.

Vi ser fram emot din ansökan, rekrytering sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan. Sista ansökningsdag 2021-01-17.



Halmstads Fastighets AB ägs av Halmstads Kommun. Bostadsbolaget
omsätter drygt 750 miljoner kronor och har cirka 130 anställda.
Fastigheterna, som består av drygt 10 500 lägenheter och lokaler,
värderas till cirka 12 miljarder kronor.

Vi undanber oss all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av rekryteringsannonser.

Kontaktpersoner på detta företaget

Lennart Svensson, Fastighetsutvecklingschef
070-306 28 55
Viktoria Hägg, HR-chef
035-138321
Per Lidetun, Distriktschef
035-138420
Mikael Olsson, Facklig representant - Fastighetsanställdas
035-140230
Jonas Stark, Ekonomichef
035-138404
Carin Ottosson, Affärsområdeschef Lokaler
035-13 83 65
Jonas Stark, Ekonomichef
035-13 84 04
Viktoria Hägg,

Carin Ottosson, Distriktschef
035-13 83 65
Malin Paulsson, HR-koordinator
035-138388

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Halmstads Fastighets AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 december 2020
  • Ansök senast: 17 januari 2021

Besöksadress

Fredrik strömsgata 6
None

Postadress

Fredrik strömsgata 6
Halmstad, 30102

Liknande jobb


3 juni 2024

3 juni 2024

Servicerådgivare

Servicerådgivare

3 juni 2024