Kundkoordinator

Kundkoordinator

Arbetsbeskrivning

Söker du en administrativ tjänst med mycket kundkontakt? Är du strukturerad, serviceinriktad och vill utvecklas inom försäkringsbranschen? Söderberg & Partners i Sundsvall söker nu en kundkoordinator.

Dina uppgifter blir att kontakta våra befintliga kunder, per telefon och mail, och erbjuda dem ett personligt rådgivningsmöte med våra rådgivare. Du kommer att ansvara över att planera och organisera kundmöten till våra rådgivare. Det är därför viktigt att du i din roll visar stor flexibilitet, noggrannhet och kan strukturera ditt arbete. Du kommer att ha mycket kundkontakt och det är därför viktigt att du har förmåga att hantera olika typer av människor och är lösningsorienterad. Du behöver också ha lätt för att uttrycka dig i tal och skrift både på svenska och engelska.

Kvalifikationer:

- Gärna en bakgrund inom kundservice eller administration.
- Är relationsskapande och serviceorienterad.
- Fokus på detaljer, men kan också höja blicken för att se helheten och planera framåt.
- Är en kommunikativ lagspelare som har mycket lätt för att ta kontakt med människor per telefon.
- Är ansvarsfull, noggrann och effektiv samt trivs med ett högt tempo och arbeta mot mål.

Vi söker dig som självständigt tar tag i och driver dina arbetsuppgifter framåt. Liknande erfarenhet är meriterande men inget krav. Det viktiga är att du har en vilja att utvecklas och lära, är ansvarsfull och har en strävan att leverera över förväntan. Våra värderingar handlar om att vara Ansvarsfull, Hjälpsam, Driven och Modig. Känner du igen dig i dem vill vi gärna att du söker dig till oss. Intervjuer bokas löpande och vi rekommenderar att du skickar din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot att välkomna vår nya medarbetare!

Placering: Kyrkogatan 22, Sundsvall
Tillträdesdatum: Snarast, efter överenskommelse
Tjänstgöringsgrad, arbetstid: Heltid, dagtid
Ersättning: Månadslön
Kontaktperson: Emma Nordin, emma.nordin@soderbergpartners.se, 072-5288997

Vi har redan tagit beslut om annonsering samt rekryteringsprocess för denna tjänst och undanber oss därför vänligt men bestämt kontakt med försäljare av annonsplatser och rekryteringsfirmor.


Söderberg & Partners grundades 2004 av nio entreprenöriella analytiker och är idag en av Sveriges ledande finansiella rådgivare och förmedlare av försäkringar och finansiella produkter.

Vi bedriver verksamhet inom bland annat tjänstepensionsrådgivning, försäkringsrådgivning och försäkringsförmedling, samt kapitalrådgivning och kapitalförvaltning. Vi utvecklar och erbjuder även digitala verktyg för bland annat finansiell rådgivning och för löne-, och förmånshantering. Vi har valt, som första företag i svenskt näringsliv, att klimatkompensera våra medarbetare, både i arbetet och på fritiden.

Vi har en stark företagskultur där medarbetarna har höga ambitioner och ett stort engagemang. Organisationen är kreativ och dynamisk med korta beslutsvägar och stort utrymme för egna idéer vilket skapar en inspirerande miljö där du har möjlighet att utvecklas snabbt.

Vi premierar medarbetare som sporras av stort eget ansvar och som har drivkraft att kontinuerligt utvecklas och föra sina arbetsuppgifter framåt. Vi är måna om att hjälpa varandra, men även att ha mod att testa nya vägar.

Mångfald och likabehandling är viktigt för oss, både när det gäller våra medarbetare och de som söker jobb hos oss. Vi uppmuntrar olikheter och är övertygade om att medarbetare med olika erfarenheter, kompetenser och referensramar hjälper oss att växa och utvecklas.

Vår resa har bara börjat och vi söker ständigt efter begåvade och kompetenta medarbetare med en stark vilja att nå framgång. Vill du vara med och bygga vår framtid?

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Söderberg & Partners
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 september 2023
  • Ansök senast: 6 oktober 2023

Besöksadress

Box 7785 10396 STOCKHOLM
None

Postadress

Box 7785
STOCKHOLM, 10396

Liknande jobb


4 juni 2024

3 juni 2024