Kundkoordinator inom äldreomsorgen i Stockholm/Uppsala

Arbetsbeskrivning

På Aleris känner vi ett stort engagemang för samhället vi lever i och vill medverka till ett bättre, tryggare och friskare liv. De förändringar vår bransch genomgår innebär möjligheter för oss att tänka om och tänka nytt. Det gillar vi och det är något som vi tycker utmärker oss. Snabba beslut, flexibilitet och möjligheten att påverka och tänka i nya banor värderar vi högt. Du också? Är du dessutom en person med värme, energi och som trivs med förändring så tror vi att du kommer trivas hos oss.

Om Aleris äldreomsorg Inom Aleris äldreomsorg strävar vi efter att utgå från det friska. Aleris förhållningssätt innebär att respektera varje unik människa för hennes värde, person och drömmar och se till att skapa mening för våra äldre. Vi erbjuder både hemtjänst och äldreboenden. Våra äldreboenden finns på flera orter i Sverige och har olika inriktningar, vi driver både egna äldreboenden och boenden på uppdrag av kommuner och stadsdelar.

Om arbetet och vad vi erbjuder dig Tjänsen som kundkoordinator är en helt ny roll inom Aleris, vilket ger dig stora möjlighetet att själv påverka och forma rollen. Kundkoordinatorns primära uppdrag blir att marknadsföra Aleris i olika kanaler och på olika sätt, i syfte att bli förstahandsvalet hos dem som är i behov av äldreboende eller hemtjänst. Ditt ansvar blir således för att rekrytera nya kunder och se till att alla platser på våra boenden är fyllda . Arbetet innebär mycket kontakt med nuvarande och framtida uppdragsgivare (kommuner och stadsdelar) och att skapa goda relationer med biståndsbedömare och boendesamordnare i kommunerna, olika pensionärsförerningar m.fl. Vidare innebär arbetet att du kommer att organisera och hålla i kundmöten, kundträffar och olika aktiviteter för potentiella kunder.

Om dig vi söker Som person Du är tydlig, kommunikativ och strukturerad med en hög grad av personlig mognad och självkännedom. Det är genom ditt engagemang, din kreativitet och ditt intresse för "mötet" med med olika intressenter som gör dig framgångsrik i rollen som Kundkoordinator. Är du även nyfiken, inkännande och relationsskapande med ett stort eget driv tror vi att du har riktigt bra förutsättningar att prestera bra i rollen.

Bakgrund Du har erfarenhet från och god kännedom om äldreomsorg, gärna i en ledande funktion. Relevant högskoleutbildning är meriterande.

Ansökan och kontakt Vi hoppas att du tycker att det låter spännande och att du är nyfiken på att veta mer om oss. Ansöker gör du enklast genom att klicka på "skicka ansökan" till höger och fylla i dina uppgifter. Sista ansökningsdag är 2017-09-15 men i och med att vi löpande gör urval rekommenderar vi dig att ansöka redan nu. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta affärsområdeschef Dennis Selsborg, telefon 073-436 78 18 alternativt e-post: dennis.selsborg@aleris.se .

Välkommen att ansöka!

I denna rekrytering har vi gjort ett aktivt val av annonsering och rekryteringsstöd och undanber oss vänligt men bestämt kontakt från rekryterings- eller annonseringsbolag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Carina Lund
+46 7355938340
Ulf Tunemar
070-0808624
Elisabeth Adriansson
08-123 190 30
Kristin Ahne
070-080 86 63
Gunnel Wahlgren
+46 30083 43 47
Ulf Orswall
0414-819456, 073-4397805
Lotta Sjödin
+46 725105960
Maria Jönsson
070-080 86 64
Anna-Lena Persson
070-0808665
Susanne Beck
+46 725435950, +46 725435950

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Aleris Omsorg Djursholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Individuell lönesättning
  • Provanställning Provanställning, 6 månader
  • Publicerat: 17 augusti 2017

Besöksadress

Katrinebergsbacken 35
None

Postadress

Vendevägen 9-11
Djursholm, 18261

Liknande jobb


20 november 2023

17 november 2023

2 november 2023