Kundmöte och rådgivning, Värnamo

Kundmöte och rådgivning, Värnamo

Arbetsbeskrivning

Är du intresserad av affärer och har passion för service?
Hos oss på Swedbank har du en möjlighet att:

- Erbjuda bästa möjliga bemötande och affärsmässig service till Swedbanks privat- och företagskunder som besöker bankkontoret.

- Aktivt bidra till nöjda kunder och kontorets målsättning.

- Samarbeta med andra kollegor genom att vara en lagspelare

- Utvecklas vidare inom Swedbank-karriärvägarna inom banken är många och intern rörlighet uppmuntras så att du breddar din kompetens, personlig utveckling och bankens konkurrenskraft

I denna roll behöver du:

- Hög digitaliseringskompetens i form av förmåga och intresse av att förflytta kunder till digital hantering

- Lätt till att skapa goda relationer i kundmöte, men också med kollegor internt

- Du tar egna initiativ och har en stark drivkraft

- Du är en lagspelare och har lätt att samarbeta med dina kollegor och lever efter bankens värderingar och blir självklart en ambassadör för Swedbank

- Meriterande i rollen är Swedsec rådgivarlicens och bolånelicens



Detta erbjuder vi dig som börjar arbeta hos oss:
- En öppen, enkel och omtänksam kultur.
- Möjlighet att skapa den bästa upplevelsen för våra kunder.
- En internationell, hållbar och inkluderande arbetsmiljö.
- Utvecklingsmöjligheter och avancemang i din karriär.
- Flexibla arbetsmöjligheter.

- Tillgång till koncernens prestationsprogram, pensionsplan, valfri sjukförsäkring och andra förmåner (https://www.swedbank.com/sv/jobba-hos-oss/ersattning-och-formaner.html).



Bli en del av vårt team och...
..bli en del av ett fantastiskt gäng med professionella kollegor som arbetar tillsammans med att nå resultat, maximera kundnöjdheten både med fysiska och virtuella kundmöten och bidra till Swedbanks position i samhället
Jag söker dig som har ambition att överträffa kundens förväntningar. Du vill alltid göra ditt bästa och är nyfiken på att lära dig nya saker. Det är viktigt att du är lyhörd, social och pedagogisk för att skapa förtroende i kundnöjdhet. En förutsättning för att lyckas hos oss är att du är en lagspelare och drivs av gemensam framgång.
Jag som din blivande chef är engagerad och positiv samt övertygad om att när vi har roligt på jobbet så gör vi ett bättre arbete. För mig är kommunikationen viktig, och jag förväntar mig att alla i laget bidrar till ett öppet, enkelt och omtänksamt klimat.
Tycker du att det låter intressant? Ansök!” Meliha Zahirovic, din framtida chef

Vi ser fram emot din ansökan senast den 2023-10-15.
Arbetsplats: Värnamo

Kontaktpersoner

Rekryterande chef: Meliha Zahirovic 0371-586008, +46768072177

SACO: Henrik Joelsson

Finansförbundet: Ing-Marie Eken +46705984107

Vi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt.

Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.

Swedbank är en inkluderande arbetsgivare och diskriminerar ingen utifrån kön, ålder, sexuell läggning eller sexuell identitet, etnicitet, religion eller funktionsnedsättning - alla är välkomna.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Swedbank Sweden
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 september 2023
  • Ansök senast: 15 oktober 2023

Liknande jobb


Kundansvarig

Kundansvarig

10 maj 2024

2 maj 2024