OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Ikett Personalpartner AB
Ikett Personalpartner AB är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering av kvalificerad kollektivpersonal och tjänstemän. Främst inom yrkesområdena industri, el, bygg och administration.
Som konsult hos Ikett har du möjligheten att söka lokala arbeten och researbeten i Sverige samt Norge. Vi arbetar kontinuerligt för att du och kunden ska trivas så bra som möjligt med varandra och för att era önskemål ska tillgodoses.
Ikett är medlem i Almega Bemanningsföretagen och har kollektivavtal med LO Unionen och Akademikerförbunden. Ikett är certifierat enligt ISO 9001.
Målet med vårt arbete är nöjda kunder och skickliga medarbetare som trivs. Detta vill vi uppnå genom kvalitet, kompetens och effektivitet.
Om tjänsten
Ikett söker nu en kundmottagare, för vår kund i Östergötland.
Du som söker är bosatt i Östergötland, då tjänsten är tänkt att på sikt övergå i en anställning på företaget.
Företaget är jobbar inom fordonsindustrin.
Arbetsuppgifterna innefattar administativt arbete, kundmottagning och kundtjänst. Telefonen och datorn kommer vara ditt viktigaste redskap, med hantering av både inkommande och utgående samtal från kunder och leverantörer.
Din profil
Vi söker dig som är van vid kontors- och pappersarbete.
Är stresstålig, effektiv och genomför dina arbetsuppgifter på ett strukturerat sätt.
Du förstår innebörden av god service, och besitter en stor social kompetens.
Du har erfarenhet av kundservice, direkta kundkontakter eller liknande.
Du har en tekniskbakgrund, önskvärt från fordonsindustrin.
Som person vill vi att du är ansvarstagande, målinriktad, flexibel, positiv, ordningsam och har en god samarbetsförmåga eftersom arbetet sker ute på våra kundföretag.
Vi arbetar löpande med inkomna ansökningar och kontaktar endast de som motsvarar ansökningskraven.
Välkommen med din ansökan idag!