Kundmottagare till återförsäljare för premiumbilar Södertälje

Kundmottagare till återförsäljare för premiumbilar Södertälje

Arbetsbeskrivning

Är du redo att ta en bilåterförsäljares kanske viktigaste roll? Du blir i rollen som servicerådgivare ansiktet utåt för verkstaden och du representerar företaget med ditt trevliga bemötande och din kunskap.

Vi söker nu en duktig kundmottagare till en härlig anläggning på södra sidan av Stockholm.

Arbetsuppgifter

Som servicerådgivare har du kontakt med verkstadens kunder genom hela serviceprocessen samt ger stöd och vägledning. En viktig del i arbetet är att alltid ge kunden ett trevligt och professionellt bemötande samt säkerställa att kundens önskemål blir uppfyllda. Målsättningen är en riktigt nöjd och glad kund.

Dina arbetsuppgifter kommer innebära att boka in kunder på verkstadsbesök via telefon, ta emot samt lämna ut bilar, ta betalt samt vägleda kunderna i tekniska frågor. Ditt arbete sker i verkstadens datorsystem Kobra samt via telefon och mail.

Din profil

Vi söker dig som har en bakgrund inom serviceområdet samt har en dokumenterad arbetslivserfarenhet av bilbranschen helst som servicerådgivare/ kundmottagare. Alternativt har du jobbat med ett annat servicekrävande yrke och är övertygad om att detta är ditt drömjobb. Det är av absolut största vikt att du har känslan för att ge god service och ett riktigt bra kundbemötande.

Du behärskar svenska och engelska mycket väl i både tal och skrift. Krav är att du innehar B-körkort samt helst kunskap i datorsystemet Kobra. Har du ett stort bilintresse ser vi det som ett plus.

Viktiga egenskaper för att lyckas i rollen är ett effektivt arbetssätt, kunna ta egna initiativ samt kunna vara flexibel i arbetet. Du klarar av ett högt arbetstempo och kan trots det ha flera ärenden igång samtidigt. Du är en person som brinner för att ge god service och strävar alltid efter att överträffa kundens förväntningar.

Som person är du social och har lätt för att samarbeta med andra. Du har en positiv attityd som lätt smittar lätt av sig till dina kollegor och säkerligen även till dina kunder. I tjänsten kommer du att möta olika typer av utmaningar och olika situationer, men med din inställning hittar du alltid lösningarna som gör kundens dag. Du är lyhörd och anpassar dig efter varje människas personlighet och behov och du är en fena på att skapa en personlig relation med kunden. I detta urval kommer stor vikt att läggas vid din personlighet.

Detta är en tjänst på heltid, med start så snart det är möjligt. Arbetstiderna är förlagda dagtid måndag-fredag, där arbetspassen varierar mellan 7-16 samt 9-18. Du får en trygg anställning hos Starfinder och en konsultchef som finns vid din sida längs vägen och stöttar dig till en framgångsrik karriär.

Frågor om tjänsten och processen besvaras av Malin Dunder, 0767776762.
Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt.

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Günay Zelic

Marcus Sölvin
0700745918
Günay Zelic
0762622688
Catrin Fjellström
0700744018

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Starfinder
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 februari 2021
  • Ansök senast: 23 juli 2021

Besöksadress

Gustavslundsvägen 12, Bromma
None

Postadress

Gustavslundsvägen 12
Bromma, 16751

Liknande jobb


Office Manager till Qasa/HomeQ

31 oktober 2024

Office Manager till Qasa/HomeQ

30 oktober 2024

Servicekoordinator

29 oktober 2024

Account Manager/Assistant, Bank of China (Europe) S.A. Stockholm Branch

Account Manager/Assistant, Bank of China (Europe) S.A. Stockholm Branch

28 oktober 2024