OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Ingers Däck är en del av DäckTeam, en av Sveriges största däckkedjor, och Nyköpings största däckverkstad. Vi tar emot såväl personbilskunder som kunder från den tunga sidan såsom lastbil, traktor och entreprenad- och industrimaskiner. Hos oss är kunden mycket viktig och därför lägger vi stort fokus på service och det första intrycket när kunden kommer in till oss. Vi har ett väl sammansvetsat team och söker nu vårt nya ansikte utåt som kundmottagare!
Arbetet som kundmottagare är dynamiskt och innefattar flertalet arbetsuppgifter. I huvudsak innebär det att med bästa känsla och kvalitet ta emot kunder över disk samt på telefon och mejl men du har även flertalet administrativa uppgifter. Förutom att boka arbeten och sköta fakturering mot kund bidrar du även till merförsäljning.
Vi är i en tillväxtfas och är inte rädda för att utveckla våra medarbetare, hos oss finns mycket goda möjligheter att avancera och utöka sina ansvarsområden och uppgifter. Vi är måna om att alla trivs och känner sig inkluderade i arbetet vilket också speglas i våra värderingar. Vi har rena och fräscha lokaler och givetvis är vi kollektivavtalsanslutna.
Din Profil
Vi söker dig med erfarenhet från serviceyrke där kundkontakten är central i arbetet. Hos oss är kundens upplevelse i centrum och vi gör alltid det lilla extra för varje unik kund. Vi tror inte att du behöver ha tidigare branscherfarenhet för att lyckas i rollen men ett intresse för fordon och branschen är fördelaktigt för att kunna lära dig vår verksamhet på bästa sätt. För att trivas hos oss tror vi att du uppskattar en god stämning och gärna ser laget framför jaget då vi tror på prestigelöst arbete och hjälper varandra i den dagliga driften. Som person är du öppen och social, egenskaper som du bjuder på såväl mot kollegor som kunder. För att lyckas i rollen behöver du vara noggrann och ha en stor nyfikenhet för att lära dig nya saker. Eftersom en stor del av arbetet är med dator som verktyg behöver du ha god administrativ förmåga och god datorvana. Arbetet kräver att du talar och skriver flytande svenska samt innehar B-körkort, behörighet utöver det är meriterande.
Om du tror att detta är din nästa arbetsplats vänta inte med ansökan, vi intervjuar löpande för tjänsten!
Om företaget
Vår verksamhet startade 1983 och har utvecklats till att bli ett komplett serviceföretag för både person- och yrkesfordon. Vi är en välut¬bildad och flexibel organisation med ca 10 anställda som gör vårt yttersta för att på bästa sätt bemöta våra kunders olika behov.
Våra tjänster och produkter ska representera hög kvalitet samt tillgodose våra kunders krav på ett komplett sortiment och bra teknisk service. Vi är ett kvalitetsmedvetet företag med stora resurser och special¬kompetens inom våra produkt- och serviceområden. Vi arbetar bara med kända varumärken av hög kvalitet.
Kontaktuppgifter
Denna rekryteringsprocess görs i samarbete med Autorekrytering. Frågor kring rekryteringsprocessen besvaras av rekryterare Fredrica Eurén, via mejl fredrica.euren@autorekrytering.se eller telefon 070 622 65 30. Varmt välkommen med din ansökan!