Kundrådgivare åt Specsavers i Malaga

Kundrådgivare åt Specsavers i Malaga

Arbetsbeskrivning

Vill du bidra till att skapa en skillnad i människors liv, tycker du om att hjälpa andra och trivs med att använda telefoner och datorer som en del av ditt dagliga arbete? Bli en del av ett företag med högt i tak och där du utvecklas!
Omföreställ dig din karriär
Vill du hjälpa till att ge folk en ny syn på livet? Då är ett jobb som kundtjänstmedarbetare för Specsavers något för dig. Börja hos i februari och bli en del av en framåtblickande global organisation!
Du kommer att bli del av ett prisbelönt företag som drivs av människor från 70+ länder. Tacksamma och ödmjuka över att ha uppmärksammats med utmärkelser såsom "World's Best Workplaces," “Best Companies for Career Growth, and “Best Company Culture,” år efter år.
Karriärutveckling och personlig utveckling
Vi ger dig utbildning och det kontinuerliga stöd du behöver för att lyckas. Hos Concentrix + Webhelp finns det verklig karriär- och personlig tillväxtpotential. Faktum är att runt 80 % av våra chefer och ledare har befordrats inifrån! Det är därför vi erbjuder en rad kostnadsfria utbildnings- och ledarskapsutvecklingsprogram som är utformade för att hjälpa dig på vägen mot den karriär du alltid har drömt om.
Vi skapar enastående karriärresor som ger våra medarbetare större möjligheter och en ljusare framtid. På Concentrix + Webhelp hör du hemma, du gör skillnad och du lyckas på dina villkor.
Vi erbjuder:
Attraktiva lönevillkor
Flyttstöd i förekommande fall*
En bonus på 300 euro och uppåt när du får vänner anställda
Fullt spanskt kontrakt från dag ett, med tillgång till det spanska sjukförsäkringsskyddet
Tills vidare anställning, roterande schema: mån. till fre. 08:00 - 18:00, lör. 09:00 -17:00, med två lediga helger mer månad.
Betalt under utbildning och betald semester (4 veckor + 4 dagar per kalenderår), med semesterdagar från det första året du börjar arbeta*
Ett stort utbud av rabatter på sportartiklar, resor, hemelektronik, osv. hos våra partners
Ett modernt kontor med öppen och trevlig planlösning
WebHEALTH - ett initiativ för att främja våra anställdas hälsa
Spanska klasser

* Våra rekryterare kommer att förklara vilka villkor som gäller
Vad du kommer att uppleva hos oss
Som en del av det Specsavers team kommer du att:
Hantera inkommande och utgående samtal till befintliga eCommerce kunder samt online chatt.
Hjälpa dem med deras frågor om beställningar, produkter, leveranser, erbjudanden och mycket mer, med fokus på bra service och ett gott bemötande
Hantera samtal som inte besvaras av butiker och lämna kundförfrågningar via Customer Relation Management systemet
När du har skaffat dig erfarenhet, ha möjligheten att hantera förfrågningar via sociala medier och email
Ha fokus på att ge bra kundupplevelser i varje kundkontakt - inklusive fokus på ständig förbättring av vår kundnöjdhet
Arbeta tillsammans med din grupp för att nå Specsavers uppsatta mål

Vem vi skulle vilja ha med i laget
Vi vill träffa människor från alla typer av bakgrunder, som tycker om att lära sig nytt och är nyfikna. Din naturliga talang för att hjälpa andra och göra det lilla extra för våra kunder kommer att passa in i det vi gör på Webhelp.
Vi letar efter dig som:
Har modersmålsnivå i svenska, är flytande i engelska, dvs kan genomgå en utbildning på engelska utan problem
Är proaktiv i ditt sätt att arbeta och nyfiken på att lära dig Specsavers tjänster, produktutbud och processer
Har god erfarenhet av att arbeta med dator
Har hög serviceförmåga, är tålmodig och kan hantera missnöjda kunder på ett professionellt och positivt sätt
Är öppen för en ständigt omväxlande arbetsmiljö
Är fokuserad på att arbeta proaktivitet, självgående och resonerar lösningsorienterat i ett team.
Delar våra värderingar om engagemang, sammanhållning, integritet, erkännande och WOW
Vill njuta av sommaren med oss på kontoret i Benalmadena, den 27 juli i år (vi har även senare startdatum)

Det skulle vara toppen om du dessutom:
Har erfarenhet av att arbeta med CRM system, samt kan hantera flertal system samtidigt
Har erfarenhet av att arbeta B2C

Uppfyller du inte alla krav? Hos Concentrix + Webhelp vill vi skapa en mångsidig och inkluderande arbetsplats där alla kan lära sig och utvecklas professionellt. Om du känner att du inte uppfyller alla kvalifikationer i arbetsbeskrivningen uppmuntrar vi dig att ansöka i alla fall. Vi kommer att göra vårt bästa för att matcha dig med rätt jobb, oavsett om det är det här jobbet eller en framtida roll.
Låter det som dig? Välkommen till Webhelp!
Who we are
We're the tech-powered customer experience (CX) company that's creating game-changing journeys for our people and our clients and their customers.
Our people around the world have devoted their careers to ensuring every relationship is exceptional. So naturally, we're committed to creating game-changing career journeys that power our people towards greater opportunities and brighter futures.
In short: You will be joining over 440.000 passionate game-changers across more than 70 countries that strive to enjoy every day, while making a difference for the people they help every day! And we will offer you a fun and challenging job that will allow you to develop and grow.
We are an equal-opportunity employer
We are committed to equal employment opportunities for all candidates and a work environment free of discrimination and harassment. All our recruitment practices are based on business needs, job requirements, and personal qualifications, without regard to gender identity, age, religion, ethnicity, family or parental status, or any other classification protected by applicable national laws.
* Våra rekryterare kommer att förklara vilka villkor som gäller
RRQ24-000088-1-SWEDEN
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Concentrix + Webhelp Spain
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 januari 2024
  • Ansök senast: 11 februari 2024

Liknande jobb