Kundrådgivare – Låna, Kundcenter Göteborg

Kundrådgivare – Låna, Kundcenter Göteborg

Arbetsbeskrivning

Har du en passion för service och brinner för affärer? Då söker vi dig!
Fler och fler vill ha kontakt med oss på banken på distans och vi växer så det knakar. Nu behöver vi fler duktiga kundrådgivare. När du blir en del av vårt gäng , får du en jobbvardag full av positiva kollegor och möjligheter att utvecklas i din roll.

Vi söker erfarna Kundrådgivare med inriktning mot Låna till våra befintliga och nya grupper på Swedbanks Kundcenter. Här möter vi våra kunder digitalt och över telefon samt bereder de ansökningar som kommer till oss genom, telefon, Internetbanken eller vår App. I rollen som Kundrådgivare Låna behöver du ha stor känsla för service samt erfarenhet och kunskap av bostadsaffärer, regelverk, bolån och konsumtionslån.

Kundcenter finns på fem orter i Sverige; Piteå, Östersund, Stockholm, Göteborg och Halmstad.

På Swedbank Kundcenter har du en möjlighet att:
- Utvecklas inom hela kreditaffären, både inom privatlån och bolån
- Hjälpa våra kunder till en sund och hållbar ekonomi
- Samarbeta med andra kollegor och vara en del av lånekedjan


I denna roll behöver du:
- Social kompetens, vara flexibel samt tycka om att hålla en hög servicenivå
- Ha lätt för att samarbeta och tycka att det är roligt att göra affärer
- Drivas av att nå gruppens gemensamma mål samt ditt eget resultat
- Ha lätt att ta till dig förändringar
- Erfarenhet av kredithantering, kundmöten på bank, försäkringsbolag eller kanske som mäklare
- Swedsec-licens för Rådgivning och Bolån är absolut meriterande


Bli en del av vårt team och...
.bli en del av en grupp med professionella kollegor som arbetar tillsammans för att leverera en smidig lånprocess för våra kunder, maximera kundnöjdheten och bidra till Swedbanks position i samhället. Du kommer att ingå i ett team där alla hjälps åt. Vi strävar mot gemensamma mål där varje individuell prestation är viktig för verksamhetens framgång och där vi jobbar effektivt för att möta våra kunder i största utsträckning. Du får ett synligt och nära ledarskap och ges en möjlighet att få arbeta med din personliga utveckling. Vi förväntar oss att du är öppen, enkel och omtänksam och att du bidrar med positiv energi och delar med dig av dina egna erfarenheten till gruppen. Du kommer vara en viktig del av kundens såväl som en av bankens viktigaste affär." Lisa Karlén, din framtida chef

Vi ser fram emot din ansökan senast den 2021-09-19.
Arbetsplats: Göteborg

Kontaktpersoner

Rekryterande chef: Lisa Karlén, +46 72 24 33 931

SACO: Anna Hermansson, +46 85 85 90 526

Finansförbundet: Patrik Andersson, +46722008496

Vi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt.

Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.

Swedbank är en inkluderande arbetsgivare och diskriminerar ingen utifrån kön, ålder, sexuell läggning eller sexuell identitet, etnicitet, religion eller funktionsnedsättning - alla är välkomna.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Swedbank Sweden
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 augusti 2021
  • Ansök senast: 19 september 2021

Liknande jobb


Bankrådgivare

15 maj 2024

Kundansvarig

Kundansvarig

10 maj 2024