Kundservice-coach på snabbt växande teleoperatör

Arbetsbeskrivning

Arbetsuppgifter:


Vi söker dig som vill vara med och utveckla vår kundservice. Qall har satt upp som mål att bli Sveriges bästa kundservice och som ett led i detta söker vi nu Sveriges bästa Coach.

I arbetet kommer det att ingå att coacha medarbetarna i deras vardagliga arbete. Medlyssning och tillsammans med Kundservicechefen ta fram och följa upp varje agents utvecklingsplan, ansvara för att policys och riktlinjer följs, schemaläggning, kö-ansvar, samt även svara på inkommande samtal. Du kommer att rapportera direkt till Kundservicechefen.

Vi söker dig som:


* har ett genuint intresse för att leverera en fantastisk service och förstår vikten av bra kundrelationer
* sporras av ansvar och högt satta mål
* är affärsmässig och trivs i en entreprenörsdriven, utvecklingsorienterad verksamhet
* Är en naturlig ledare som gillar att se dina kollegor utvecklas

Kvalifikationer:


* Några års arbetslivserfarenhet bl.a. från kundtjänst/callcenter där merförsäljning varit ett givet arbetssätt
* Meriterande är erfarenhet från telekom eller annan branschnära verksamhet samt erfarenhet från försäljning
* Utbildningsnivå gymnasium
* Du har god samtalsteknik, har hög datamognad, god administrativ förmåga och behärskar svenska mycket väl i både tal och skrift.

Vi erbjuder dig:


* En spännande och utmanande roll i ett modernt företag där det händer mycket
* Fina möjligheter till personlig utveckling 
* Trevliga, kunniga och hjälpsamma kollegor som ser fram emot att komplettera gruppen med din styrka
* Vi finns i fräscha lokaler 5 min från Slussen

Heltid 40 timmar, schemalagt mellan 07.45-19.00 mån-fre.

Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum den 1 september då vi intervjuar löpande. Välkommen in med din ansökan!
Har du frågor kontakta vår Personalchef Camilla Hellström på 0702-015692 eller läs mer på www.qall.se.

Qall Telecom AB är en operatör som vänder sig till små och medelstora företag med telefonlösningar inom fastnät, mobil, mobila bredband, IP-telefoni och växlar. Qall har 43 000 abonnenter, omsätter 200 mkr och har 60 anställda. Läs mer på www.qall.se.

”Kunden framför allt” är vårt motto. Det innebär att målet är att ständigt överträffa kunders förväntningar på vad en kundservice kan leverera. Det innebär att du brinner för att hitta bättre lösningar för kunderna och alltid tänker ett steg längre.

Kontaktpersoner på detta företaget

Fredrik Sondén
0728950373
Kristoffer Jämtén
0768800477
Kristoffer Jämtén
07688004771
Baharak Soleymani
0709211480
Försäljningsansvarig Fredrik Sondén
0728950373
Rekryterare Malin Hedqvist
0766442506
Försäljningschef Baharak Soleymani
0709211480
Mahdi Vaseghpanah
0733898906
Rekryterare Malin Hedqvist
0703665577
Mahdi
0733898906

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Qall Telecom AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månatlig löneutbetalning
  • Heltid Rekrytering
  • Publicerat: 26 augusti 2014

Besöksadress

BOX 2024 13102 NACKA
None

Postadress

BOX 2024
NACKA, 13102

Liknande jobb


22 april 2024