Kundservice inom orderhantering

Arbetsbeskrivning

Presentation

Har du tidigare erfarenhet ifrån arbete inom områden som marknad, försäljning eller order? Eller har du en avslutad högskole- eller universitetsexamen inom relevant område? Då kan det vara dig vi letar efter!

För uppdrag hos kund söker vi nu en kundtjänstspecialist inom orderhantering till ett globalt företag i Ludvika. Detta är ett bemanningsuppdrag och du kommer att bli anställd som konsult hos oss på Poolia under tiden för uppdraget. Uppdraget förväntas starta omgående och pågå sex månader framöver. Urval kommer ske löpande så skicka in din ansökan redan idag!

Arbetsuppgifter

Som kundtjänstspecialist inom orderhantering arbetar du med att tillhandahålla både intern och extern kundservice. Du har ett helhetsansvar för arbete med så väl kortvariga som långvariga leveransprojekt och du är delaktig och drivande genom hela orderprocessen. Du har därför ansvar från mottagen order till dess att godset är levererat och fakturan är betald av kund. Internt inom företaget är din roll koordinerande, du har tät kontakt med en mängd olika avdelningar inom företaget i syfte att uppfylla kundens önskemål. Du fungerar således som en länk mellan kund och övriga avdelningar inom företaget.

Utbildning/erfarenhet

Du som söker denna tjänst har en examen från högskola eller universitet inom relevant område. Alternativt har du erfarenhet ifrån arbete inom områden som marknad, försäljning eller order med goda resultat. Du klarar av att arbeta självständigt så väl som i grupp. Goda kunskaper i engelska och svenska, både i tal och skrift, är ett krav. Övriga språkkunskaper är meriterande.

Som person är du ambitiös, social och serviceminded. Du har en förmåga att arbeta mot snäva tidsramar och du är bra på att prioritera samt på att fatta självständiga beslut. Vi ser även att du har en god kommunikationsförmåga då arbetet innebär mycket kontakt både internt samt externt.


Förmåner

Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag.

Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Axäng
+46 73 944 57 02
Anna Pernås
019-7663708
Jenny Berg

Katerina Avraam

Anna Pernås

Linda Axäng

Anna-Karin Skoog

Jenny Berg
+46 72 074 19 99
Anna-Karin Skoog
+46 19 766 37 06
Linda Axäng
+46 766 37 02

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Örebro AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 29 april 2016

Besöksadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr, Örebro
None

Postadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr
Örebro, 70211

Liknande jobb


Back office agent Fråga BAUHAUS- Heltid Säsong

Back office agent Fråga BAUHAUS- Heltid Säsong

19 april 2024

Deltidsjobb inom kundservice

Deltidsjobb inom kundservice

15 april 2024

Kundservice

Kundservice

19 april 2024