Kundservice / Orderhanterare / Koordinator

Kundservice / Orderhanterare / Koordinator

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos företaget.

Om företaget:

Bravura söker för kunds räkning en roll med fokus på kundservice, ordermottagning och koordinering. Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Arbetsuppgifter:

I denna roll arbetar du huvudsakligen med kundservice där du hanterar inkommande ordrar samt supporterar kunder över mejl och telefon. Därtill supporterar du kollegor internt som behöver information för att sköta orderdistribuering. Du arbetar även med administrativa uppgifter såsom returhantering och kreditering.

Vidare har du en koordinerande roll där du gör enklare interna beställningar likt en Office Manager. Detta är en tjänst för dig som är intresserad av varierade arbetsuppgifter och många kontaktytor, både externt och internt.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Erfarenhet av kundservice
• Meriterande med erfarenhet inom koordinering och/eller administration
• God systemvana
• Goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift

Vi söker dig som trivs i en kommunikativ roll och har förmågan att hjälpa andra och anstränger sig för att leverera lösningar, både till kunder och kollegor. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och planerar din tid på ett välavvägt sätt, beroende på säsong och behov är det ibland mer- eller mindre arbete.

Vidare trivs du med varierade arbetsuppgifter, är flexibel i ditt arbetssätt och hjälper gärna till där det behövs. I den här rollen lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper och en vilja att utvecklas!

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Kundservice, kundsupport, service, support, administration, koordinator, koordinering, orderhantering, returhantering, Office Manager, heltid, Göteborg

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 mars 2022
  • Ansök senast: 18 mars 2022

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

31 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023