Kundservice, orderhantering, internservice

Arbetsbeskrivning

För anställning hos kunden söker vi en serviceinriktad person med erfarenhet inom orderhantering och kundservice.Inledningsvis kommer du att vara anställd hos oss och inhyrd hos kunden. Arbetsplatsen är vid Liljeholmen. DET ÄR ETT KRAV ATT DU KAN PÅBÖRJA UPPDRAGET OMGÅENDE!Kunden är en totalleverantör av allt som berör plastkort, så som PKI lösningar, plastkortskrivare, besökssystem och tillbehör.företaget utför även service, underhåll och utbildning på både printrar och programvaror.Företaget är expansivt och ett av de ledande företagen inom branschen. Du kommer att ingå i företagets service center som består av fyra personer.Detta innebär framförallt att supporta kunder kring tekniska frågor om produkter och tjänster i samband med orderläggning via telefon, mail och via företagets webb.Du kommer även att arbeta med säljsupport, orderhantering, ta emot besökare och andra förekommande arbetsuppgifter på kontoret.Även viss internservice ingår såsom posthantering, lokalansvar, fakturering etc. För att du ska trivas i den här rollen är det viktigt att du tycker om att arbeta med service och att du är försäljningsinriktad.Du har driv och engagemang och gillar att hugga in där det behövs. Det är ett krav att du har några års erfarenhet av att arbeta inom kundservice och vi ser gärna att du är tekniskt intresserad.Har du erfarenhet från teknisk supportfunktion är det en merit. Det är ett krav att du kan engelska. Märk din ansökan "Service Center, Liljeholmen".Ansökningshandlingarna behandlas vartefter de kommer in och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.Är det något du undrar över är du välkommen att ringa nedanstående kontaktperson.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AVANZERA BEMANNING
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 24 november 2010
  • Ansök senast: 1 december 2010

Liknande jobb


19 maj 2024

Tjäna 40 000 SEK/M

Tjäna 40 000 SEK/M

19 maj 2024