Kundservice, utbildning och support

Arbetsbeskrivning

Kan du leverera kundservice i världsklass?Välkommen till ett av Malmös snabbast växande företag!Apsis Sweden AB är Sveriges ledande leverantör av lösningar för legitim marknadsföring via e-post.Vår programvara, Apsis Newsletter Pro används av över 700 företag i Sverige för att skapa, skicka och utvärdera nyhetsbrev via e-post.Vi växer med ca 100% per år under lönsamhet.Som en del av vår tillväxt utökar vi nu vårt supportteam.Vi söker en driven kundservicefanatiker för att utbilda, vårda och hjälpa befintliga kunder tillrätta.Du arbetar på ett naturligt, effektivt och professionellt sätt och tar en aktiv roll i vår löpande kundvård. Du: - Tycker att en hög servicenivå är en självklarhet.- Har lätt för att få kontakt få kontakt med personer - avsett teknisk kompetensnivå.- Har kunskaper i HTML-kod, enklare webbdesign och grundläggande databaskunskap.- Sätter prestige i nöjda kunder. Ett intresse för marknadsföring är meriterande. Det är vår ambition att ha denna tjänst tillsatt under december 2006. Apsis Sweden AB sysselsätter idag 15 personer.Vi är under kraftig tillväxt och räknar med att sysselsätta 25 personer under 2007.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Apsis Sweden AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 24 november 2006
  • Ansök senast: 20 december 2006

Postadress

Stormgatan 11
MALMÖ, 21136

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010