Kundservice, utbildning och support

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som på ett naturligt, effektivt och kompetent sätt kan få våra befintliga kunder att känna sig maximalt nöjda. Apsis Sweden AB är Sveriges ledande leverantör av lösningar för legitim marknadsföring via e-post. Vår programvara, Apsis Newsletter Pro används av ca 1200 företag i Sverige för att skapa, skicka och utvärdera nyhetsbrev via e-post. Den vi söker skall aktivt arbeta med att: Kontakta befintliga kunder för att höra att de är nöjda. Utbilda nya kunder (via telefon och internet) i hur Apsis Newsletter Pro fungerar. Besvara inkommande supportfrågor från kunder. För att passa till den aktuella tjänsten tror vi att du: Är mycket duktig på att kommunicera, förstå kunder och leverera en hög servicenivå. Har lätt för att ta kontakt. Har grundläggande kunskaper i HTML-kod och internet. Sätter prestige i nöjda kunder. Ett intresse för sälj, marknadsföring eller marknadsundersökningar är meriterande. Då vi till övervägande del är män på företaget ser vi gärna kvinnliga sökande till denna tjänst. Apsis Sweden AB sysselsätter idag 19 personer. Vi är under kraftig tillväxt och räknar med att sysselsätta ca 35 personer före utgången av 2007.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Apsis Sweden AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 9 maj 2007
  • Ansök senast: 8 juni 2007

Postadress

Stormgatan 11
MALMÖ, 21136

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010