OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Under hösten 2021 påbörjas flytten av JYSK:s Customer servicecenter från dagens placering i Nässjö till deras huvudkontor i Arlöv. Nu söker vi drivna och engagerade Kundserviceagenter som vill vara med och leverera förstklassig service och överträffa kundernas förväntningar!
Vad innebär rollen?
Som Kundserviceagent kommer du att arbeta i en varierande och stimulerade miljö. Du kommer att arbeta med att upprätthålla höga servicenivåer och möta kunderna med ett leende i telefon, mejl, chatt och sociala medier. Som Kundserviceagent är ditt huvudfokus att ge JYSK:s kunder en fantastisk service. Du skapar och besvarar frågor kring ordrar, leveranser, returer, fakturor och reklamationer med tydligt fokus på kundnöjdhet. Vid kontakt med kunderna kommer du även att på ett självsäkert sätt merförsälja produkter i JYSK:s sortiment. Du är en viktig del i kundserviceteamet och du uppskattar servicerollen där du genom gott samarbete bygger relationer med butiker och övriga funktioner i verksamheten. Du kommer att vara en JYSK-ambassadör genom att alltid sätta kunden först och genom att alltid vilja ta JYSK mot framgång!
Du kommer att arbeta i ett öppet klimat tillsammans med ett lösnings-och målfokuserat team. JYSK erbjuder en utvecklande arbetsplats med tät coachning för att du ska kunna utvecklas och nå din fulla potential. I perioder kommer arbetsbelastningen att vara mycket hög och du förväntas då kunna prioritera och arbeta effektivt.
Vem är du?
Vi söker dig som är kundorienterad, driven och lättlärd. För dig är det en självklarhet att alltid leverera förstklassig service och du sätter alltid kunden först. För dig är det naturligt att försäljning, goda värderingar och den absolut bästa kundservicen går hand i hand. Du älskar att kommunicera med olika typer av personligheter och är duktig på att hantera olika behov på ett självständigt och ansvarsfullt vis. Du har en hög arbetsmoral, har ett flexibelt förhållningssätt och kan naturligt skifta fokus mellan olika arbetsuppgifter. För att lyckas i rollen har du ett empatiskt förhållningssätt och arbetar lika bra individuellt som i en del av ett team. Du är en person som tycker om det sociala och bidrar gärna med skratt och härlig energi omkring dig. Du är en god kollega och bidrar till ett optimalt samarbete mellan centrallager, butiker och kunder.
Vi söker dig som Har erfarenhet av en tidigare serviceroll, gärna som kundservicemedarbetare.
Brinner för att skapa service som överträffar kundernas förväntningar.
Trivs i en händelserikmiljö där kunder och kollegor vill ha din hjälp och du utmanas att finna lösningar.
Har god dator- och systemvana och har gärna erfarenhet av att arbeta i olika typer av system.
Uttrycker dig väl i tal och skrift på både svenska och engelska.
Har du tidigare erfarenhet av försäljning är detta meriterande.
Om JYSK
JYSK är en internationell detaljhandelskedja som säljer "allt till hemmet". JYSK är en stor internationell koncern med flera tusen anställda och över 3 000 butiker i 51 länder världen över. Bolaget står inför en större omstrukturering och kommer att ta ett expansivt språng inom e-commerce.
Läs mer om JYSK här: https://jysk.se/om-jysk
Övrig information
I den här rekryteringsprocessen samarbetar JYSK med Barona. Tjänsten är en rekrytering och innebär en tillsvidareanställning med inledande provanställning. Start för tjänsten är 1 september 2021. Du kommer att arbeta på JYSK:s huvudkontor som är beläget i Arlöv. Du har ett varierat schema där du arbetar både dag- och kvällstid, samt ungefär var tredje helg.
Normala öppettider är:
Vardagar 08:00-18:00
Lördagar 09:00-16:00
Söndagar 10:00-16:00
Som anställd erbjuds du frukost på vardagar och får en konkurrenskraftig personalrabatt på JYSK, Bolia och Ilva. JYSK har kollektivavtal samt erbjuder ett generöst friskvårdsbidrag för dig som stannar kvar och är anställd mer än 12 månader.
Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan nu!
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Sofie Eriksson på sofie.eriksson@barona.se eller Linn Ståhl på linn.stahl@barona.se.
Varmt välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Karolin Andersson
Therese Schilhaneck
Jenni Edvardsson
Anders Wendegård
Marina Jusic
Ida Algemyr
Maria Törnkvist
Stefan Svensson
Lena Johansson
Magne Karlsen