Kundserviceansvarig till Axcell Fastighetspartner

Arbetsbeskrivning

Axcell är en heltäckande leverantör av tjänster inom Facility Management och levererar till kommersiella, offentliga och privata fastighetsägare. På kort tid har bolaget etablerat sig i södra Sverige och verksamheten bedrivs för närvarande från våra huvudorter Borås, Jönköping, Kalmar, Värnamo, Växjö, Linköping och Malmö. Läs mer på www.axcell.se

Axcell Fastighetspartner är ett expansivt företag med verksamhet inom fastighetsbranschen i stora delar av Sverige, vi är en heltäckande partner till fastighetsägare och hyresgäster. I den här tjänsten söker vi dig som vill arbeta med kundservice i fokus.

Dina arbetsuppgifter
I rollen inom felanmälan arbetar du med en för Axcell Fastighetspartner med en viktig funktion för att upprätthålla en hög service mot våra kunder. Stora delar av din arbetsdag talar du i telefon och du arbetar samtidigt i flera olika miljöer på din digitala arena. Du kommer att ha mycket kontakt både internt och externt med kunder och hyresgäster.

Du kommer bland annat att arbeta med:

• Huvudansvarig för telefoni och växel
• Felanmälan
• Intern service
• Administration och hantering av order

Förutom andra förekommande administrativa arbetsuppgifter förväntas du delta i det proaktiva utvecklingsarbetet av rutiner och flöden för att nå bästa service till våra kunder och medarbetare.

Arbetets omfattning
Heltid. Arbetstider 07–16. Start enligt överenskommelse. Du kommer att arbeta på vårt nya och fräscha kontor i Malmö. Vi tillämpar 6 månaders provanställning.

Utvecklingsmöjligheter
Axcell Fastighetspartner är i en expansiv fas och ett företag som har haft en mycket positiv utveckling de senaste åren. Vi har korta beslutsvägar och du har möjlighet att kunna påverka din vardag. För dig som presterar bra och vill utvecklas inom fastighetsförvaltning finns möjligheter att växa inom företaget. Vi är anslutna till kollektivavtal.

Kompetenskrav
Du har tidigare erfarenheter av att arbeta inom kundtjänst/telefon/reception. Om du har arbetat i fastighetsbranschen med felanmälan så är det mycket meriterande. Du är troligen utbildad inom service eller administration. Goda datorkunskaper förväntas och kanske har du tidigare arbetat i affärssystem.

Personliga egenskaper
För att lyckas hos Axcell drivs du av att ge mycket god service både extern och internt. Du är självgående och vågar ta för dig. Vi vill att du ska arbeta utvecklande och med stort eget driv samtidigt som du är en positiv, prestigelös lagspelare. Att ge hög service är naturligt för dig.

Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till:
Regionchef Patrik Syde, 070-190 10 04

Sista ansökningsdag 2021-10-24, urval kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Alla former av telefonsamtal som inte berör frågor om tjänsten, t ex från rekryterings-/bemanningsföretag/annonssäljare undanbedes.

Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Axcell Fastighetspartner
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 oktober 2021
  • Ansök senast: 23 oktober 2021

Liknande jobb


Kundtjänstmedarbetare

31 maj 2024

Kundtjänstmedarbetare

31 maj 2024

Kundtjänstmedarbetare sökes till Releasy!

Kundtjänstmedarbetare sökes till Releasy!

31 maj 2024

31 maj 2024