OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
-
HSB är en kooperativ organisation som ägs av sina medlemmar. Medlemsnyttan står i fokus för verksamheten. HSB Mälardalen förvaltar drygt 225 bostadsrättsföreningar med ca 15 000 lägenheter samt ett antal externa uppdrag. Vi har 125 årsanställda och omsättningen uppgår till ca 150 miljoner kronor. Verksamheten bedrivs i 14 kommuner. Läs gärna mer på www.hsb.se/malardalen
Kundserviceansvarig till HSB Mälardalen
HSB Mälardalen är i en utvecklingsfas och behöver förstärka sin organisation med en ny medarbetare i rollen som Kundserviceansvarig, med placering i Västerås. Rollen är ny och innebär att vara en central och viktig kugge i hjulet för kundservicegruppen på HSB. Övergripande omfattar rollen att leda, samordna och utveckla arbetet med en gemensam kundtjänst för serviceanmälan, kundmottagning/reception samt frågor kring avgifter och hyror. Du ingår själv operativt i teamet som en av fem kundtjänstmedarbetare.
Vi letar efter dig som är utvecklingsorienterad och tycker om att tillföra nya idéer till gruppen och arbetsuppgifterna. Du står för ett coachande ledarskap med mycket god förmåga att entusiasmera och utveckla dina medarbetare. Självklart har du ett stort engagemang och intresse för kundens behov och önskemål.
För att lyckas i rollen har du gedigen erfarenhet inom kundservice och administration, gärna med erfarenhet från fastighetsbranschen. Du har stor erfarenhet av att arbeta med moderna kund- eller affärssystem samt Office-paketet. Du har även dokumenterad erfarenhet av att leda personal. Stor vikt kommer att läggas på dina personliga egenskaper.
Tjänsten innefattar heltid och du kommer att vara placerad på vårt kontor i Västerås.
Varmt välkommen med din ansökan!
Ansökan: HSB samarbetar med Proffice Rekrytering och ansvarig rekryteringskonsult Helena Wallström 0733-434341. Ansök senast den 18 maj 2014 via www.proffice.se.
Ort: Västerås
Uppdragsgivare: HSB Mälardalen
Kontaktpersoner på detta företaget
Helena Wallström