Kundservice/Bank

Arbetsbeskrivning

Office Partner arbetar sedan 1986 med bemanning och rekrytering. Med handplockad personal har vi genom åren haft ett personligt samarbete med stora och små företag. Bland våra kunder återfinns några av Sveriges ledande företag inom Telecom, Juridik, Läkemedel, Ekonomi, Transport, Bygg och IT. Vi söker nu kundservicemedarbetare! Tjänsten är på heltid[och det finns goda chanser till en tillsvidareanställning. Dina arbetsuppgifter innebär: *Löpande kundservice via telefon och e-post. Du kommer att ge service till våra danska kunder. *Administrativa uppgifter såsom registrering av nya kunder, diskutera fakturor och kundstruktur med befintliga kunder. Besvara brev, fax och e-post från kunder, resebyråer och andra samarbetsparter. *Samarbeta med andra avdelningar som tex försäljningsavdelningen i [samband med nyupplägg och omstruktureringar, delta i systemtester inför produktionssättningar samt delta i workshops och projekt vid produktionsutveckling och marknadsaktiviteter. *Att vara kontaktperson mot våra stora kundföretag. Vi sätter stort värde på dina personliga egenskaper. Din förmåga att möta kundens behov på rätt sätt är mycket betydelsefull. Du pratar och skriver DANSKA och svenska flytande.Vi ser gärna att du har erfarenhet inom service. Vi söker dig som: *Pratar och skriver svenska och DANSKA flytande. *Tycker att kvalite och service hör ihop. *Är utåtriktad och tycker om att arbeta i högt tempo med utmanande och omväxlande arbetsuppgifter. *Trivs med att arbeta i team och rycka in där det behövs. *Du skall även bidra med god stämmning och ett gott samarbete med dina kollegor.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Office Partner AB
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 5 juli 2010
  • Ansök senast: 4 augusti 2010

Liknande jobb


3 maj 2024

Administratör

Administratör

3 maj 2024