Kundservicemedarbetare

Arbetsbeskrivning

Vårt grymma First Line Team skall bli fler och söker nu dig som gillar att ge service i värdklass och älskar att jobba i team. Passar det in på dig? Då tycker vi att du skall fortsätta läsa.

OM DIG

Vi söker dig som har erfarenhet av kundservicearbete sedan tidigare och brinner för att ge service i världsklass. Du trivs av kontakt med andra människor och av att ge service samt ett förstklassigt bemötande till våra kunder och partners. Du är effektiv och bra på att fatta egna beslut. Du tar dig an nya uppgifter och utmaningar med en positiv inställning. Du trivs med ett högt tempo och är med och bidrar till en bra teamkänsla.

Vi tror också att du:

- är serviceminded och alltid arbetar för kundens bästa
- har lätt för att skapa förtroende och är pålitlig
- flexibel och självständig
- är en do:er
- nytänkande
- har en positiv inställning
- talar och skriver svenska och engelska




För att trivas i rollen bör du även känna dig bekväm med att ha kontakt med kunder som pratar och skriver norska och danska.

OM ROLLEN

Som kundservicemedarbetare hos oss är du och dina kollegor Collector banks ansikte utåt mot kund. Tillsammans med dina kompetenta och engagerade kollegor ansvarar ni för inkommande ärenden via telefon och mail från våra privatkunder och partners. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att besvara inkommande samtal och mail gällande fakturor, returer och betalningar för vårt varumärke Walley som är Collector Banks betallösning för e-handel.

Tjänsten är en allmän visstidsanställning i 6 månader, med möjlighet till förlängning. Tillträde så snart som möjligt, enligt överenskommelse.



OM COLLECTOR BANK OCH VAD VI KAN ERBJUDA DIG

Collector är en digital nischbank som utvecklar finansiella tjänster för privat- och företagskunder. Vi lägger stor vikt vid att skapa smarta, digitala lösningar som förenklar våra kunders vardag. Collector Bank präglas av en stark entreprenörsanda och vi brinner för att förverkliga idéer - både våra egna och andras.

Våra kontor finns i Göteborg (huvudkontor), Stockholm, Helsingfors och Oslo. Koncernens moderbolag Collector AB (publ) är noterat på Nasdaq Stockholm.

För oss är det självklart att varje individs utveckling värdesätts högt vilket innebär ett stort fokus på självledarskap och kompetensutveckling. Gemenskap, innovation och modern arbetsmetodik är saker som kännetecknar Collector. Vi erbjuder dig helt enkelt en organisation med snabba beslutsvägar, stor öppenhet och mycket energi.

Som medarbetare hos oss blir du en del av vår starka företagskultur, som kan beskrivas utifrån våra värdeord Entreprenörskap, Engagemang och Etik. Du får en fartfylld och stimulerande arbetsmiljö i härliga lokaler centralt i Göteborg.

Känner du att det passar in på hur du skulle vilja ha det på din arbetsplats tror vi att du kommer att trivas bra tillsammans med oss!

INTRESSERAD?

Kul! Ansök senast 14 januari.

Urval och intervjuer sker löpande, så ansök asap!

Har du frågor eller vill veta mer?

För frågor om rollen och teamet är du välkommen att kontakta Rojan Ali, Team Manager Contact Center, på rojan.ali@collectorbank.se.

Vid frågor om oss som arbetsgivare eller rekryteringsprocessen kontakta Jesper Östlund, Recruiter, jesper.ostlund@collectorbank.se

Vi ser fram emot din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Josef Bosaeus
0737120483
Carina Regnér

Hanna Hillerdal
010-1610829
Jeanette Wallin
0737-120474
Ida Ljungberg

Anna Selander

Josefine Berglund
0737-120601

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Collector Bank
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 december 2021
  • Ansök senast: 14 januari 2022

Besöksadress

Östra Hamngatan 24, Göteborg
None

Postadress

Östra Hamngatan 24
Göteborg, 41109

Liknande jobb


29 maj 2024

Kundtjänstmedarbetare

29 maj 2024

Kundservicehjälte till växande Power Hemelektronik

Kundservicehjälte till växande Power Hemelektronik

29 maj 2024