Kundservicemedarbetare bokhandel, norskspråkig

Arbetsbeskrivning

AdLibris internetbokhandel har funnits sedan 1997 och är idag Nordens största bokhandel.Nu behöver vår kundserviceavdelning utökas med en person som har norska som modersmål. Vi söker dig som trivs med att vara i händelsernas centrum, nämligen nära våra kunder och leverantörer.Du kommer bl a att ha hand om våra kunders bokbeställningar och frågor via telefon och mail, samt ha kontakt med förlag och leverantörer. I och med att tempot ofta är högt och arbetsuppgifterna varierar ställs det höga krav på flexibilitet och anpassningsförmåga, men även noggrannhet.Som vårt ansikte utåt är det också viktigt att du värdesätter god service lika mycket som vi gör och att du är glad och positiv.Arbetet kräver både initiativförmåga och tåga! Vi tror att du är en person som har lätt att samarbeta med andra, och att du är van vid att arbeta med hjälp av dator.Vi förutsätter att du är intresserad av böcker och du får gärna ha erfarenhet från något serviceyrke. Du kommer att arbeta på vårt kontor vid St Eriksplan i Stockholm.Skriv i så fall "Ansökan Kundservice/norska" samt ditt namn i ämnesraden. Observera att vi vill ha alla dokument från dig på samma sätt (alltså antingen via brev eller mail, inte uppdelade).Vi vill ha din ansökan senast måndagen 10/4-07.Tillträdesdag: efter överenskommelse, gärna så snart som möjligt.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adlibris AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 30 mars 2007
  • Ansök senast: 10 april 2007

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010