Kundservicemedarbetare för meriterande extrajobb

Arbetsbeskrivning

Skandiabanken fortsätter att expandera och söker därför ytterligare medarbetare till kontoret i centrala Linköping. Du kommer att ingå i ett team där engagemang, eget ansvar och laganda värdesätts högt - här är det en självklarhet att du är mån om din arbetsgrupp. På Skandiabanken har man roligt tillsammans och hjälper varandra samt delar med sig av sin energi till kollegorna.

I rollen som kundservicemedarbetare arbetar du med inkommande telefonsamtal och e-post från Skandiabankens kunder. Kontakten med kunderna innefattar att du ger professionell service samt informerar och säljer in Skandiabankens koncept. Ditt arbete är självständigt med kunden i fokus och i nära samarbete med dina kollegor. Du är därmed en viktig nyckelspelare genom att skapa mervärde för Skandiabankens kunder. Med hjälp av din naturliga förmåga att kommunicera kommer du bidra till att relationerna med de befintliga kunderna stärks.

Arbetstiderna för dig som är deltidsanställd är varierande, men vanligtvis jobbar du ca 3-4 pass/vecka, där merparten av tiden är förlagd till kvällar och helger men även pass på dagtid förekommer. Sammanlagt blir detta ca 20 timmar/vecka. Tjänsten är en helårstjänst, vilket innebär att du även förväntas jobba under sommaren.

VI SÖKER DIG SOM..
- Går första eller andra året på universitetet, alternativt har minst två år kvar av dina studier och har ett eget intresse för vardagsekonomi.
- Kan jobba ca 20h/vecka inklusive helgarbete

Det är starkt meriterande om du har erfarenhet av kundservicearbete, gärna via telefon och e-post. Du beskrivs av tidigare medarbetare som utåtriktad och en lyhörd teamplayer. Du brinner för kundfrågor, lägger stor vikt vid att ge god service och drivs av att finna den bästa lösningen för kunden. Liksom Skandiabankens befintliga personal besitter du ett engagemang och vill tillsammans med företaget arbeta för att Skandiabanken ska ha de mest nöjda kunderna!

START: November
OMFATTNING: Deltid, 50%
PLATS: Linköping
ANNONS ID: 14926692
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 1/10
KONTAKT: Cathrin Eklund Lövstedt, 0736-448506

För att söka tjänsten, gå in på vår hemsida www.academicwork.se klicka på "Sök jobbet". Har du frågor kring tjänsten besvaras dessa på mail recruitmentlinkoping@academicwork.se under kontorstid. Ange gärna annonsid i ditt mail.

ANSÖKAN
Har du vad som krävs? Skicka in din ansökan via vår hemsida omgående då vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Ansök och läs mer på www.academicwork.se

OM SKANDIABANKEN...
Skandiabankens kundservice i Linköping ansvarar för att ge professionell service åt bankens kunder via inkommande telefonsamtal, chatt och e-post. Verksamheten i Linköping har successivt byggts upp sedan starten år 2000 och omfattar idag cirka 160 medarbetare, varav ca 50 är studenter som arbetar deltid i resurspoolen. Fokus har varit att skapa en modern och konkurrenskraftig kundservice med inriktning på att sälja in Skandiabankens produkter och tjänster, vilket har resulterat i att företaget de senaste åren har blivit utsedda till Sveriges bästa kundservice vid ett flertal tillfällen.

Läs gärna mer på www.skandiabanken.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Konsultchef Kristina Hammarlund
013-24 41 40
Sandra Bohlin
0736-44 85 55 013-470 9606
Rekryteringskonsult Cathrin Eklund Lövstedt
013-244109 0736-448506
Rebecca Berg

Karolina Knutsson

Consultant Manager Anna Fransson
013-474 5178
Konsultchef Kristina Hammarlund
013-24 41 40
Consultant Manager Kristina Hammarlund
013-24 41 40
Cathrin E.Lövstedt

Martin Danielsson

Sammanfattning

Besöksadress

Drottninggatan 23
None

Postadress

Drottninggatan 23
LINKÖPING, 58225

Liknande jobb


Vi söker en bankrådgivare privat till Västervik

21 augusti 2010

12 maj 2010

Bankkassör

28 april 2010

Bankkassör

24 augusti 2010