OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker för vår uppdragsgivare Nespressos räkning kundservicemedarbetare till vår verksamhet vid Solna i Stockholm.
Vi söker dig som strävar efter att leverera bästa möjliga kundservice med expertis och engagemang för en kunds hela livscykel. Service och kundfokus är något du tar för givet och du ser en utmaning i att lösa problem. Du arbetar med befintliga såväl som nya kunder. Arbetet utförs i en miljö som genomsyras av serviceanda och resultatfokus.
Nespresso är en av världens ledande kaffeleverantörer av portionerad kaffe med mycket hög kvalite. Huvudkontoret ligger i Schweiz och har ca 4500 anställda runt om i världen på 50 olika ställen med 190 egna ägda butiker. Nespresso har sin nordiska kundtjänst i Stockholm, inhouse, och GoExcellent är deras outsourcingpartner.
Med högsta fokus på kvalitet så kommer vi att ta hand om inkommande samtal gällande nya kunder, beställningar av kaffesorter, teknisk support samt back-office. Nespresso har ett gediget koncept att tillvarata såväl nya som gamla kunder där vi genom utgående samtal kommer att kontakta dem och ge service. Vi ringer även ut till befintliga kunder med fokus på service och försäljning.
Du har en mycket god social och verbal förmåga, uttrycker dig väl i tal och skrift. Du är proaktiv till naturen, brinner för service och är lyhörd för kundens behov.
Det kommer även förekomma arbete med andra uppdrag inom GoExcellent.
Vi söker dig som har:
• Gymnasiekompetens
• God datorvana, vilket är ett krav, samt goda kunskaper i MS Office.
• Goda språkkunskaper i svenska, både muntliga såväl som skriftliga
• Goda språkkunskaper i engelska, både muntliga såväl som skriftliga
• Övriga språkkunskaper är meriterande.
• Erfarenhet av försäljning och serviceyrken/kundtjänstarbete är ett krav
Som arbetsgivare ställer GoExcellent höga krav, men erbjuder samtidigt ett spännande och omväxlande arbete. Det är din personlighet, attityd och vilja att lära som är avgörande.
GoExcellent Värdeord
GoExcellents värdeord är: Lead, Learn, Share.
Våra värdeord beskriver vad vi anser är viktigt i vårt dagliga arbete. De beskriver hur vi arbetar och hur vi vill uppföra oss för att lyckas göra vårt allra bästa i varje stund.
GoExcellent löfte till dig
Hos GoExcellent lär du dig nya saker och får möjlighet att utvecklas. Under din tid här kommer du även att träffa många kunder och kollegor. Du kommunicerar och ger professionell hjälp och support till en mängd olika kunder, och under tiden lovar vi att du kommer du ha roligt, bli utmanad och få uppskattning.
Som arbetsgivare brinner vi för att det ska vara;
Fun & Social
Vi tycker det är spännande att möta kollegor och kunder.
Learning & Growing
Vi älskar att utvecklas och lära oss nya saker.
Challenges & Recognition
Vi tror på att ge, få och bekräfta våra prestationer.
Vi söker dig med rätt inställning och attityd!
När du har registrerat din ansökan kommer du att bli ombedd att fylla i ett personlighetsformulär via mail med avsändare Hucama. Det är viktigt att du fyller i formuläret för att du ska gå vidare i rekryteringsprocessen.
Skicka in din ansökan så snart som möjligt, intervjuer sker löpande.
Om jobbet
Region
Stockholm i Stockholms län
Arbetstid / Varaktighet
För denna tjänst söker vi både dig som kan arbeta 75 % tillsvidare samt deltid, 20 timmar/vecka.
Tillsättning enligt överenskommelse, gärna under september månad.
Arbetstiderna varierar mellan 7:00-22:00, vardagar och helger.
Lön / Förmåner
Enligt kollektivavtal
Friskvårdsbidrag
Massagebidrag
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofia Stenqvist
070-248 39 28
Sofia Stenqvist
Filippa Larsson
+46 722074960
Filippa Larsson
Sofia Stenqvist
0702483928
Jennie Olsson
+46 8 5010 4000
Robin Wikström
Eric Gustafson
+46 8 5010 4000
Josefin Kernell
+46702926653
Simon Eriksson