Kundservicemedarbetare med norska som modersmål

Arbetsbeskrivning

AdLibris internetbokhandel har funnits sedan 1997.Vi säljer 30 000 böcker per dag och är verksamma i Norden.Vi har sålt böcker i Norge sedan april 2007 och i år tredubblar vi försäljningen!Nu söker vi en person med norskt ursprung och norska som modersmål och som även kan svenska flytande, både i tal och skrift, till vår norska avdelning.Kontoret ligger på Sveavägen i centrala Stockholm. Vi söker dig som trivs med att vara i händelsernas centrum, nämligen nära våra kunder och leverantörer.Du förstår vikten av nöjda och glada kunder, tycker det är roligt och givande att bidra till bra kundrelationer.Du kommer bl a att ha hand om frågor via telefon och mail, följa upp kundorder, samt handha kundärenden gentemot leverantörer och samarbetspartners. I och med att tempot ofta är högt och arbetsuppgifterna varierar ställs det höga krav på flexibilitet och anpassningsförmåga, men även noggrannhet.Som vårt ansikte utåt är det också viktigt att du värdesätter god service lika mycket som vi gör och att du är glad och positiv.Arbetet kräver både initiativförmåga och tåga! Vi tror att du är en person som har lätt att samarbeta med andra, och att du är van vid att arbeta med hjälp av dator.Vi förutsätter att du är intresserad av böcker och vi tror att du har erfarenhet från något serviceyrke. Vi vill ha din ansökan senast tisdagen den 13 mars 2009.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adlibris AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 2 mars 2009
  • Ansök senast: 13 mars 2009

Liknande jobb


5 juni 2024