Kundservicemedarbetare på heltid till Bilias däcksäsong!

Kundservicemedarbetare på heltid till Bilias däcksäsong!

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Till Bilias centrala kundservice med placering i Västerås söker vi nu flera kundservicemedarbetare på heltid under vårens däcksäsongen. Bilias kundservice arbetar centralt för hela Bilia i Sverige och har därmed hand om kunderna på samtliga anläggningar runt om i landet.

Är du en ambitiös och driven lagspelare som älskar att arbeta med service? Vill du bli en del av bilbranschens bästa kundserviceteam? Skicka in din ansökan redan idag!

Om oss
Denna tjänst är ett konsultuppdrag, det innebär att du har din anställning hos oss på KFX HR-partner men arbetar ute hos vår kund. Det är därför viktigt att du trivs i rollen som konsult. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega.

KFX HR-partner erbjuder ett komplett utbud av konsult- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma specialister med mångårig erfarenhet och kompetens. Våra uppdrag är främst inom service, administration, HR och ekonomi.


Om företaget
Bilia är en av Nordens största bilkedjor med drygt 4 300 medarbetare på 122 anläggningar i Sverige, Norge, Tyskland, Luxemburg och Belgien. Bilia säljer nya och begagnade bilar, utför service och reparationer samt erbjuder kringtjänster såsom däckhotell och glasreparationer. Bilia fokuserar på kunden och strävar efter att ha de mest nöjda kunderna i branschen. I Sverige har Bilia 86 anläggningar i fem regioner: Stockholm, Göteborg, Malmö, Mälardalen och Skaraborg. Den svenska marknaden har nio nybilsmärken: Volvo, BMW, Renault, Lexus, Toyota, Hyundai, Mini, och Dacia.

Arbetsuppgifter
I rollen som kundservicemedarbetare hos Bilia får du chansen att bli en del av ett härligt team som under däcksäsongen utökas. Här arbetar du med telefon och dator som främsta arbetsredskap och ger en förstklassig service där kundens förväntningar överträffas. I ditt arbete kommer du och dina kollegor att ge kundservice per telefon via inkommande och utgående samtal. Ärenden till kundservice kan också komma in per mail och kan även förekomma via företagets chattfunktion.

Hos Bilia erbjuds du en spännande och social arbetsmiljö där det finns goda möjligheter till utveckling inom företaget, efter avslutad däcksäsong. Under däcksäsongen arbetar du måndag till fredag i cirka en och en halv månad och är schemalagd under öppettiderna som är 07:00–18:00 med placering i Västerås.


Kvalifikationer
Till detta uppdrag söker vi dig som är serviceinriktad, orädd och vill ge det lilla extra. Det är viktigt att du trivs med att arbeta i ett högt tempo i ett team där ni tillsammans strävar efter att nå uppsatta mål. Vi ser att du har gymnasial utbildning och är snabblärd som person. Det är meriterande om du har arbetat som kundtjänstmedarbetare och har arbetat med någon form av försäljning antingen via telefon eller i butik. Du är van att ge god service per telefon och kan formulera dig väl i tal och skrift på svenska samt engelska.

För att du ska trivas med detta arbete ser vi att du som person är:
• Orädd
• Serviceinriktad
• Kommunikativ
• Flexibel
• Stresstålig
• Ansvarstagande
• Samarbetsvillig


Övrigt
I denna tjänst erbjuds du en visstidsanställning hos oss på KFX HR-partner men arbetar hos Bilia i Västerås. Uppdraget beräknas starta i början av mars och urval sker löpande, sök tjänsten redan idag!

Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvariga rekryterare på 08-663 99 00.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Skandinavien AB
  • 4 platser
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 februari 2022
  • Ansök senast: 20 februari 2022

Liknande jobb


22 maj 2024