Kundservicemedarbetare sökes till Electrolux!

Arbetsbeskrivning

Är du social och tycker om att hjälpa andra? Nu söker vi fler kundservicemedarbetare till Electrolux där vi ger rådgivning och service till befintliga kunder.

Arbetsuppgifter

Ditt arbete innefattar att ta emot inkommande samtal där ditt huvudfokus ligger på att bemöta kunder med lyhördhet och engagemang samt att kunna anpassa ditt bemötande utefter kundens behov. Samtalen du hanterar är av blandad karaktär och kan exempelvis handla om behov av service på vitvaror samt frågor kring produkter och garanti. Samtalen du tar emot kan både vara på svenska samt norska, varför vi söker dig som har en förståelse för bägge språken. I ditt team finns mentorer med gedigen kunskap och erfarenhet tillgängliga för att stötta dig under din första tid. Vidare ges du kontinuerlig coachning av din Team Manager som aktivt uppmuntrar dig i din fortsatta utveckling hos oss.

”Det som är så skönt är att du får ta eget ansvar men lämnas aldrig helt på egen hand – det kommer alltid finnas mentorer att rådfråga om stort och smått.” – Johanna Skog, Advisor Electrolux

Är det dig vi söker?

Vi tror att du som söker tjänsten är en kommunikativ och lyhörd person. Du har kunden i fokus och brinner för service. Vidare är du lösningsfokuserad och strävar aktivt efter utveckling av dina resultat.

Vi ser att du som söker har grundläggande datakunskaper i Microsoft Office samt godkända betyg i svenska A och engelska A. Har du kunskaper i norska i tal och skrift ser vi detta som meriterande.

Vi erbjuder:

Avtalsenlig lön, förmåner samt goda karriärsmöjligheter! Då Webhelp Nordic växer skapas det kontinuerligt många nya möjligheter för våra medarbetare att ta sig an nya utmaningar och vidareutecklas.

” Jag trivs här för att det alltid finns möjlighet att vidareutvecklas och bli bättre, det gör arbetet utmanande och roligt på samma gång.” – Madelene, Advisor.

Stämningen på kontoret

Hos Electrolux arbetar idag ett glatt gäng på 70 personer, som alla hjälper och stöttar varandra i arbetet. För att stärka sammanhållningen i gruppen anordnas team aktiviteter med jämna mellanrum där teamet tillsammans bestämmer aktivitet.

”Då vi alla arbetar mot samma mål, att hjälpa kunderna, finns ingen individuell rivalitet utan det känns verkligen att vi är ett team.” – Johanna Skog, Advisor Electrolux

Om jobbet

Region  
Stockholm

Arbetstid / Varaktighet  
De två första månaderna arbetar du på 75 % visstid och därefter övergår anställningen till en deltidsanställning eller en heltidsanställning.

Kundtjänsten har öppet 7.30-18.00 på vardagar och det är under detta tidsspann som arbetstiderna förläggs, vilket innebär att kvällar och helger är fria. Schemat släpps inför varje månad så det finns goda möjligheter att planera runtomkring. Du har även möjlighet att lämna vissa önskemål kring schema samt byta pass med kollegor.

Utbildning
Din anställning inleds med en två veckor lång utbildning som pågår vardagar mellan 09:00-16:00.

Startdatum för tjänsten är den 16e oktober.

Lön / Förmåner
Enligt kollektivavtal
Friskvårdsbidrag
Massagebidrag

Kontaktpersoner på detta företaget

Katrina Jagodzinska
0733304222
Sofia Stenqvist
070-248 39 28
Sofia Stenqvist
0702483928
Filippa Larsson

Eric Gustafson
+46 8 5010 4000
Tommy Andersson
+46 70 296 55 04
Marie Kvarnlöf
+46 76 109 17 56
Jacob Arvidsson
+46 8 5010 4000
Jennie Olsson
0702745780
Jacob Arvidsson
+46 8 5010 4000

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Nordic Kalmar
  • 10 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt kollektivavtal
  • Kundtjänsten har öppet 07:30-18:00 De två första månaderna arbetar du på 75 % visstid och därefter övergår anställningen till en deltidsanställning eller en heltidsanställning.
  • Publicerat: 14 september 2017

Besöksadress

Borgmästaregatan 5
None

Postadress

Borgmästaregatan 5
Kalmar, 39235

Liknande jobb


Kundservice på deltid

Kundservice på deltid

26 april 2024

Norsktalande kundtjänstmedarbetare på distans

Norsktalande kundtjänstmedarbetare på distans

26 april 2024