Kundservicemedarbetare som kan hantera Norska kunder

Kundservicemedarbetare som kan hantera Norska kunder

Arbetsbeskrivning

Brinner du för service, är kundorienterad och vill vara en del av ett framgångsrikt bolag som arbetar med växter och trädgård? Har du goda kunskaper i norska språket och därmed kan hantera norska kunder? Ta då chansen att söka tjänsten som kundservicemedarbetare!

Om företaget

Företaget är verksamma inom växter och trädgård. Kontoret är beläget i Barkaby.

Arbetsuppgifter

Du kommer att arbeta på kundserviceavdelningen och dina arbetsuppgifter kommer att bestå av:

• Kundkontakt via telefon och mail
• Hantera inkommande ärenden från svenska och norska kunder
• Besvara frågor kring växter och trädgård
• Hantera företagets sociala medier

Profil

Vi söker dig som:

• Är serviceinriktad och drivs av att göra kunder nöjda
• Är noggrann och en problemlösare
• Har god datorvana
• Behärskar svenska flytande i tal och skrift
• Besitter goda kunskaper i norska och engelska
• Har en gymnasieexamen

Plats: Stockholm

Fast lön samt mycket goda tillkommande förmåner ingår. Tjänsten är heltid och sträcker sig från mars till juni men chans till förlängning.

Intervjuer hålls löpande och med bakgrund av omgående start kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 2020-03-31, så skicka in din ansökan redan idag!

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Linn Ståhl på linn.stahl@barona.se

Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund men levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.

När vi blickar framåt ser vi växande möjligheter och ett större fokus på internationella lösningar. I Sverige har vi under 2019 förvärvat Ageris, AMGA och Prizta och har den långsiktiga planen att bli en marknadsledande aktör samtidigt som vi behåller vår entreprenöriella kultur och framgångsrika specialiseringstrategi.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AMGA AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 mars 2020
  • Ansök senast: 31 mars 2020

Besöksadress

Solna Business Park
None

Postadress

Svetsarvägen 8
SOLNA, 17141

Liknande jobb


4 maj 2024