Kundservicemedarbetare - sommarvikariat

Kundservicemedarbetare - sommarvikariat

Arbetsbeskrivning

Vår bransch är en av de främsta orsakerna till klimatförändringarna och om vi ska finnas kvar om tio år behöver vår affär förändras i grunden. Vi förstår det och omställningen till fossilfrihet har börjat. Vi vill leda den transformationen och hjälpa våra kunder att, utifrån sina förutsättningar, minska sina klimatavtryck. Vill du vara med och bidra till hållbar utveckling på riktigt? Följ med på vår resa mot en fossilfri framtid!

Jobbeskrivning

Är du en serviceinriktad lagspelare? I så fall kan vi erbjuda dig ett roligt sommarjobb Som kundservicemedarbetare. Du kommer att ha daglig kontakt med OKQ8s privatkunder och företagskunder över telefon. Du kommer hantera fakturafrågor, medlemsfrågor, försäkringsfrågor, beställningar, merförsäljning och övriga kundfrågor.

Vi söker nu personal för perioden 2020-05-25 tom 2020-08-16.
Vi söker

Vi värdesätter din personlighet och vi ser gärna att du är öppen, ärlig och har en god kommunikationsförmåga. Det är meriterande om du har erfarenhet från kundservicearbete, men det är inget krav. Eftersom du är vår röst utåt ser vi gärna att du har arbetat med kundvård och merförsäljning tidigare. Vidare uttrycker du dig väl på både svenska och engelska i såväl tal som skrift.

Du tycker om att arbeta i högt tempo och ser fram emot att vara en del av ett sammansvetsat team som tillsammans löser det arbetsdagen har att bjuda på.

Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Camilla Skalberg 073 -068 40 13 alternativt camilla.skalberg@okq8.se. Har du frågor om rekryteringsprocessen vänligen kontakta HR Business Partner Johanna Scarlett 076 – 696 74 58 eller johanna.scarlett@okq8.se.

Kan du göra oss ännu bättre? Sök då redan idag! Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringsverktyg.

Som en del av vår rekryteringsprocess kan du få komma att göra ett servicestest som är anpassat för tjänsten. Då försäljning av försäkringar kan förekomma i arbetsbeskrivningen så kommer vi begära in ett registerutdrag från polisen på alla slutkandidater.

Varmt välkommen med din ansökan!

OKQ8 Scandinavia arbetar för att vara en jämställd arbetsplats med medarbetare som trivs och utvecklas och där olikheter uppmuntras. Vi vill vara ett företag som speglar samhället, med en inkluderande kultur som hjälper till att minska utanförskap och bidrar till mångfald.

Våra medarbetare är vår viktigaste tillgång och en förutsättning för att vi ska nå framgång som företag. Därför arbetar vi fokuserat med fyra områden för att såväl attrahera som behålla medarbetare.

- Modiga ledare - Vårt mål är en kultur där ledare vågar fatta beslut, delegerar ansvar och har tillit till sina kollegor.
- Flexibelt arbetsliv - Vi är flexibla i både tanke, handling och rörelse. Vår inställning är att vi kan arbeta var som helst och förflyttar oss när det finns behov.
- Familj och fritid - En sund balans mellan arbete och fritid tror vi är avgörande för såväl välmående och ett effektivare arbetsliv. Vi vill möjliggöra ett liv där familj och en aktiv fritid kan kombineras med arbete och karriär.
- Utveckling och talang - Utveckling på alla nivåer är en del av vår företagsstrategi. I vår värld är det en fördel att våga utmana sig själv att prova något man inte kan. Det är så vi hittar nya talanger internt.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jen Scheffel
0733 43 40 38
Chefsjuksköterska Ulrika Ehrström
070-167 14 52
Liv Hedström

Ulrika Holmgren
0856215919
Torbjörn Fröjd, arbetsledare
0708-790108
Lars Lantz, enhetschef
08-53536575
Chefsjuksköterska Nina Markholm Nordgren
073-966 18 97
Vårdförbundet Clary Marqvardt
08-517 720 93
Verksamhetschef Marianne van Rooijen
073-966 08 63
ST-chef Sofie Graner
070-684 92 39

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 7-Eleven
  • 20 platser
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 februari 2020
  • Ansök senast: 10 mars 2020

Besöksadress

Sturegatan 56
STOCKHOLM

Postadress

Sturegatan 56
STOCKHOLM, 11456

Liknande jobb


6 december 2022