Kundservicemedarbetare till Aller media

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta med Sveriges marknadsledande aktör inom populärpress? Är du målinriktad med stort kundfokus? Då kanske det är dig vi söker!

Nu söker vi efter fler kundservicemedarbetare som vill utvecklas inom ett spännande uppdrag för en av våra kunder; Aller media. Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vi strävar alltid efter att leverera den bästa kundupplevelsen och letar därför efter drivna och engagerade personer som kan hjälpa oss med just detta!

Aller media är Sveriges marknadsledande aktör inom populärpress och säljer 68 miljoner tidningar om året. De har några av Sveriges mest välkända varumärken inom veckotidningar, magasin och familjetidningar såsom ELLE, Café, Må Bra, Svensk Damtidning, ELLE Decoration, Allers, Hemmets Veckotidning, Hänt i Veckan, Femina och Residence. Aller media har levererat avkoppling, underhållning och inspiration till miljoner läsare sedan 1894 och utvecklar ständigt nya sätt att underhålla sina läsare. Varje månad läser i snitt 3,2 miljoner svenskar en eller flera av de ca 40 tidningar som ges ut av Aller media. Se hemsida: www.aller.se

Vi söker nu dig som:

Har ett stort intresse för kundkontakt och service.
Har en stark vilja att lyckas, är målmedveten och resultatorienterad.
Är flexibel och noggrann.
Har lätt för att skapa förtroende och relationer.
Tycker att merförsäljning är roligt!

Kvalifikationer:
Du har minst gymnasiekompetens eller motsvarande. Du skall ha goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och i skrift. Goda datorkunskaper är ett måste då vi arbetar i flera olika stödsystem. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

Meriterande:

Erfarenhet inom kundservice/kundtjänst.
Utbildning inom service management eller liknande.
Erfarenhet av och/eller utbildning inom försäljning.

Vi erbjuder dig:

Ett varierande och utvecklande arbete.
En härlig och spännande arbetsmiljö med fantastiska kollegor.
Kundservice- och produktspecifik utbildning.
Friskvårdsbidrag samt möjlighet till massage på jobbet.

Du kommer att ingå i ett team där de huvudsakliga arbetsuppgifterna innebär att besvara telefonsamtal och mail från kunder gällande prenumerationer, reklamationer, betalningar och uppsägningar.

Kundservice öppettider är för närvarande måndag – fredag 8-18. Man schemaläggs med varierande arbetstider och det finns även chans att till stor del själv påverka sitt schema. Beräknat behov 80 %.

Planerad utbildningsstart är i början av februari.

Lön

Fast lön enligt kollektivavtal med Unionen + provision.



Din ansökan vill vi ha snarast, dock senast 6/3. Intervjuer och tillsättning kan komma att ske före sista ansökningsdatum. Du ansöker om tjänsten genom att registrera dig på vår hemsida. www.releasy.se

Vi behandlar inga ansökningar via mail.

Då rekrytering sker fortlöpande kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan nu! Vid frågor om tjänsten, kontakta HR-generalist Adnan Balic, adnan.balic@releasy.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Jennifer Tjernlund
0703779664
Josefin Danielsson
0771-350 900
Emma Sjöqvist
0737471472
Christina Boge
0703789436
Sebastian Andersson

Andreas Siggelin
0709108877
Camilla Bäckelin

Adnan Balic

Jonatan Eklund

Kosma Debski
0703846970

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Releasy Customer Management Borås
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 17 februari 2017

Besöksadress

Nils Jakobsonsgatan 5 D, Borås
None

Postadress

Nils Jakobsonsgatan 5 D
Borås, 50430

Liknande jobb


24 april 2024

24 april 2024

Kundservice

Kundservice

24 april 2024

Finnish speaking job opportunities

Finnish speaking job opportunities

24 april 2024