Kundservicemedarbetare till Aspia

Arbetsbeskrivning

Om Aspia:

Nu söker vi servicefokuserade personer som vill utvecklas hos Aspia, Sveriges största företagspartner inom redovisning, rådgivning och lön. En fantastiskt möjlighet för dig att utvecklas inom service och att vara med om en spännande resa.

Om tjänsten

Upplever du att du är den på din arbetsplats som sprider glädje, energi och bidrar till en hög kundnöjdhet? Vår kund Aspia söker nu en kundservicemedarbetare med just de egenskaperna. Med önskan om att få vara den arbetsplats som ger service på toppnivå behövs personal med rätt inställning. Du kommer att vara en nyckelperson såväl internt som externt. Sammanfattningsvis så kommer du att sitta bland annat med dessa arbetsuppgifter:

- Inkommande ärenden från externa kunder och intern personal som har frågor och/eller behöver hjälp med systemet
- Ärenden kring bland annat attestflöden, fakturering
- Djupdyka i större ärenden inom systemet i samråd med andra kollegor för att lösa ärendet
- Dagligen samarbeta med kollegor i syfte att hjälpa kund och för utbyte av erfarenhet

Aspia är och vill vara en arbetsplats som ständigt arbetar för lärande och utveckling i arbetet. Det innebär att du kommer att vara delaktig i förändringsarbete internt, se över rutiner och processer. Det kommer att vara av största vikt att du motiveras av att ta del i utveckling, att vara lyhörd för nya arbetssätt och har viljan att lära andra.

Hur vi tror du beskriver dig själv:

I rekryteringen till rollen som kundservicemedarbetare på Aspia kommer vi att värdera dina personliga egenskaper mycket högt. Denna roll söker dig som älskar och brinner för service. Du som inte vill att kunden endast ska vara nöjd med att få ett svar utan som kommer välja att lägga tid på enkäter om feedback på den goda servicen. Du ser möjligheter, är lösningsorienterad, en sann Aspia ambassadör i alla lägen. Teamet tror mycket på idéer och initiativ, de söker en kollega som har liknande synsätt i sitt arbete. Rollen ställer givetvis krav på en god administrativ förmåga och noggrannhet.

Möjligheter:

Aspia är en stor organisation med en spännande framtid! Att få ta del av deras inspirerande verksamhet är i sig en chans du inte vill missa. De erbjuder engagerade medarbetare och chefer, trevliga lokaler i centrala Stockholm och igen vara med och skapa service i världsklass.

Som anställd hos oss på Hero får du fina förmåner och villkor samt närvarande konsultchefer.

Viktiga detaljer:

Start för tjänsten är så snart som möjligt och du kommer initialt att vara anställd av oss på Hero med målsättning att efter 6 månader bli anställd av Aspia. Arbetstider är 8-17 samt kontor centralt i Stockholm.

Så nu när du läst hela annonsen är du varmt välkommen att söka tjänsten och eller tipsa din vän om att vi söker en serviceminded kundservicemedarbetare.

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hero
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 27 augusti 2019

Besöksadress

Holländargatan 22, Stockholm
None

Postadress

Holländargatan 22
Stockholm, 11359

Liknande jobb


24 april 2024

Kundservice i Uppsala

Kundservice i Uppsala

24 april 2024