Kundservicemedarbetare till Bygghemma.se

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en medarbetare till vår After Sales-avdelning som är stresstålig, har hög servicenivå och har förmåga att skapa en god kontakt med kunder över telefon. Som person är du driven, noggrann och van vid högt tempo. Du ska kunna arbeta självständigt, ha god datorvana och om du har erfarenhet av kundkontakt via telefon och e-post är det mycket meriterande. Vi erbjuder ett omväxlande och utmanande arbete i ett spännande och snabbt växande företag med stora möjligheter att utvecklas.

Dina arbetsuppgifter:
Din huvudsakliga arbetsuppgift blir att besvara inkommande samtal från kunder gällande reklamationer, returer, leveranser och övriga kundservicefrågor.

Övriga uppgifter:
- Besvara mail från våra kunder och serva dem på bästa sätt
- Daglig kontakt med leverantör via telefon och mail
- Div administrativa uppgifter

Din profil:
- Har arbetat med kundkontakt via telefon eller i butik
- Stresstålig och driven
- Noggrann och serviceinriktad
- Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift


Placering i Oskarshamn, viss arbetstid är på kvällar.
Frågor och ansökan skickas till: nyttjobb@bygghemma.se och märk ansökan "After Sales-avdelningen"


Bygghemma.se är ett e-handelsföretag som erbjuder ett stort sortiment av välkända varumärken inom byggvaror och trädgårdsprodukter. Bygghemma.se lanserades 2006 och verksamheten är idag pan-nordisk med internetbutiker i Sverige, Finland, Norge och Danmark. Bygghemma ingår tillsammans med Nesto.se och Trademax.se i Bygghemma Group. Gruppen har totalt 110 medarbetare och 2013 en omsättning på ca 500 miljoner kronor. Huvudkontoret ligger i Oskarshamn med filialer i Malmö, Helsingborg, Riihimäki och Bröndby.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bygghemma Sverige AB OSKARSHAMN
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 23 januari 2014

Liknande jobb


Back office agent Fråga BAUHAUS- Heltid Säsong

Back office agent Fråga BAUHAUS- Heltid Säsong

19 april 2024