Kundservicemedarbetare till energibolaget ST1

Arbetsbeskrivning

Om tjänstenI denna roll som kundservicemedarbetare hos ST1 kommer du att arbeta med inkommande samtal och mail. Ärendena rör till exempel fakturafrågor, drivmedelsfrågor och eller felanmälningar. Tjänsten passar dig som trivs med att hålla en hög servicenivå, jobba mot tydliga mål samt ge kundanpassade lösningar utifrån olika behov. Positiv och öppen organisation för förändring och utveckling uppmuntras. Du blir en del i stort gäng inom kundservice.

Denna tjänst är initialt en konsultanställning via Cronwik på heltid i 6 månader och därefter goda möjligheter till förlängning. Vi vill att du har erfarenhet från att ha arbetat med kundservice på telefon och gärna i flera olika system och vara bekväm i Microsoft Officepaketets program.

Bra månadslön och 25 dagars semester .Förutom konkurrenskraftig fast månadslön får du friskvårdsbidrag på 400kr/mån, tjänstepension enligt ITP via Avanza, tjänstegrupplivförsäkring och olycksfallsförsäkring samt bidrag för ev terminalglasögon.

Om bolagetSt1 är en av de stora aktörerna på drivmedelsmarknaden. De etablerade sitt koncept år 2004 och har sedan dess växt och tagit alltfler marknadsandelar, samtidigt som de i dagsläget sysselsätter ca 2000 personer. Företagets målsättning är att bli det mest CO2-medvetna företaget i branschen och på ett kontrollerbart sätt avveckla fossila bränslen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Gustaf Cronquist
0771-19 19 19
Sara Karlsson

Sara Karlsson
0771-19 19 19

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Cronwik Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 28 augusti 2018

Besöksadress

Hammarby Allé 32, Stockholm
None

Postadress

Hammarby Allé 32
Stockholm, 12061

Liknande jobb


Försäljning & rådgivning? Se hit!

Försäljning & rådgivning? Se hit!

6 maj 2024

6 maj 2024

Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

6 maj 2024