OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu efter en ny kundservicemedarbetare till vår interna kundservice som vill vara mer än bara en bricka i spelet. Vår kundservicestjärna Elin går nu vidare efter två år hos, och vi letar efter någon som kan fylla hennes plats.
Vi är ett företag som jobbar med prenumerationer av olika konsumentartiklar mot privatpersoner, så som eltandborstar, rakhyvlar och kosttillskott.Du förväntas att genom bästa möjliga service lösa kundens frågor och problem, hantera produkt-, faktura- och avtalsfrågor samt genomföra merförsäljning via mejl och telefon. Just merförsäljning är en stor del av arbetet då vi villvända de kunder som vill säga upp sina avtal.
Vår kundserviceavdelning består i dagsläget bara av två personer där du blir en av dessa.Detta innebär stort ansvar där du såklart har stort inflytande i allt som rör vår kundservice och mer därtill.
Utöver vanliga kundserviceuppgifter så har vi även returhantering. För den intresserade kan det även bli aktuellt att ansvara över våra sociala medier.
Kanske har du jobbat med telefonförsäljning men känner att du vill ta ett steg mot kundservice utan att släppa försäljningen helt? Kanske har du precis tagit studenten?Din erfarenhet har egentligen ingen större betydelse, men det är såklart av vikt att du inte har något emot att prata med människor i telefon samt inte är rädd för försäljning. Det viktigaste är att givetvisdu vill utvecklas och har rätt inställning!
Arbetstider
Vardagar 8-17
Plats
S:t Eriksplan
Anställningsform
Provanställning 6 månader som övergår i tillsvidareanställning
Starten är planerad till september, men tveka inte att söka trots att du inte kan starta just då. Vi ser fram emot att visa dig kontoret och berätta mer om oss!
Ansökningar tas inte emot via mejl, utan endast via knappen nedan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Kundserviceansvarig Max Jansson
Max Jansson
Stefan Hackzell