KUNDSERVICEMEDARBETARE TILL TELENOR I GÖTEBORG!

Arbetsbeskrivning

Jobbeskrivning

Är du en person som tycker det är kul att hjälpa andra och vill arbeta på en arbetsplats med flera utvecklingsmöjligheter?
Då är du den vi söker!

Uniflex söker löpande engagerade medarbetare till Telenors kundservice som drivs av Sykes i Göteborg.

Idag är det aldrig långt till en surfplatta eller dator. Mobilen är vår bästa vän. Det kommer ständigt nya lösningar som gör det digitala livet enklare, roligare och mer fantastiskt. Ändå har den digitala revolutionen bara börjat. Utvecklingen rusar vidare. Snart kommer det vara möjligt att se, uppleva och göra saker vi ännu bara drömmer om. Det är här Telenor kommer in.
Telenor för människor närmare varandra och ger dem tillgång till den allra senaste tekniken. Telenor står mitt i den digitala förändringen. De lever och utvecklas med den.
Nu behöver vi din hjälp för att utveckla Telenor ännu mer.

Som en del av teamet är du ansiktet utåt och representerar både Uniflex som arbetsgivare samt Telenors produkter och varumärke. I rollen tar du emot inkommande samtal från kunder. Du ansvarar för att självständigt coacha kunden och göra ditt yttersta för att lösa kundens problem på ett effektivt och systematiskt sätt. Du förmedlar positiv energi i kundsamtalet, är serviceinriktad och lyhörd för kundens behov. Vanliga frågor från kunderna är rörande abonnemang, produkter, fakturor och teknisk support.

Dina arbetstider är varierande där både kvälls- och helgarbete förekommer enligt ett månadsschema. Provanställning i 6 månader tillämpas som senare för rätt person övergår till tillsvidare.


Personliga egenskaper


I rollen är försäljning en naturlig del, vilket förutsätter att du är resultatfokuserad, övertygande och uthållig som person. Du strävar efter att hela tiden utveckla dig själv och motiveras av att nå högt uppsatta mål. Kundupplevelsen är nummer ett för oss, Sykes och Telenor. Genom att visa respekt, hålla vad du lovar, sträva efter enkelhet och vara inspirerande mot kunder och dina kollegor är du en tydlig ambassadör för Telenor, deras värderingar och deras varumärke. Detta vet vi påverkar kunden långsiktigt.


För att behandla din ansökani söker vi dig som:
• Har Gymnasiekompetens
• Brinner för att ge förstklassig service och jobba med försäljning
• Meriterande är erfarenhet från callcenter-branschen, servicearbete samt säljerfarenhet
• Datorvana
• Behärska Svenska och Engelska både i tal och skrift

Välkommen med din ansökan!

Vänligen sök tjänsten via www.uniflex.se. Intervjuer sker löpande, ansök redan idag!




Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering av personal inom yrkesområdena industri, lager, bygg, el, administration, försäljning och kundservice. Uniflex är noterat på Nasdaq Stockholm, Small Cap, och finns i Sverige, Norge, Finland och Tyskland. I Sverige är vi drygt 4 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Bemanningsföretagen och Sveriges byggindustrier och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitéts- miljö- och arbetsmiljöcertfierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt OHSAS 18001.

På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi friskvårdsbidrag och andra förmåner till våra anställda. Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra ledstjärnor affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Lina Haynes

Jonas Edberg

Emelie Willman

Lovisa Dahlqvist

Jennie Karlsson

Magnus Lantz

Jakob Roos
0708-146462
Eleonore Tapio

Silje Bergström Tronsmoen

Tina Häggström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Uniflex Sverige AB
  • 20 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 22 augusti 2016

Besöksadress

Stationsgatan 1
None

Postadress

Arenavägen 57
Stockholm Globen, 12107

Liknande jobb


Finnish speaking job opportunities

Finnish speaking job opportunities

24 april 2024

24 april 2024

Finnish Audi Customer Service

Finnish Audi Customer Service

24 april 2024