Kundsupport

Arbetsbeskrivning

Som kundsupport hos SPM ger du teknisk support gällande våra mätinstrument och mjukvaror till SPMs dotterbolag, distributörer och kunder, som finns i världens alla hörn. I detta arbete blir du en viktig länk mellan vår säljorganisation, FoU-avdelningen och kunderna. Du kommer att arbeta med användarstöd och utbildning, incidenthantering och bedömning av inkomna supportärenden. Ditt arbete har ett starkt kundfokus, där du på ett lyhört sätt ska ta tillvara våra kunders synpunkter och önskemål om produktförbättringar. Det är därför viktigt att du trivs med kundnära relationer. För tjänsten gäller att du: * Är kommunikativ och har mycket goda kunskaper i engelska i tal och skrift. Ytterligare språkkunskaper är meriterande. * Har en gedigen teknisk bakgrund och god pedagogisk förmåga * Har utpräglad servicekänsla och förmåga att bygga goda interna och externa relationer * Är självgående och arbetar systematiskt, med fokus på kvalitet och nöjda kunder

Kontaktpersoner på detta företaget

Personalchef Peter Lindberg
0152-22500
Logistikchef Niklas Halling
0152-22500
Produktionschef Niklas Halling
015222500 0703085595
Produktionschef Niklas Halling
015222500
Personalchef Marie Pilö
015222577

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SPM Instrument AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 4 oktober 2010
  • Ansök senast: 22 oktober 2010

Besöksadress

Finningevägen 71
None

Postadress

Box 504
STRÄNGNÄS, 64525

Liknande jobb


Technical Support Engineer

Technical Support Engineer

31 oktober 2024

Test Engineer ECU

31 oktober 2024

Fullstack-utvecklare till Agricam

Fullstack-utvecklare till Agricam

31 oktober 2024

31 oktober 2024