Kundsupport / kundtjänst inom IT till ledande bolag inom dagligvaruhandeln

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.

Om kunden:

Företaget är en av de största aktörerna inom dagligvaruhandeln med butiker runtom i hela landet. IT-organisationen består i dagsläget av 200 anställda fördelade på utveckling och leverans och de är ett bolag som ligger långt fram i tekniken. De utmanar ständigt för att ligga i framkant gällande digitalisering och för att ha marknadens nöjdaste kunder.

Arbetsuppgifter:

Din huvudsakliga arbetsuppgift kommer bestå av att hantera IT-relaterade frågor som inkommer från företagets butiker runtom i hela Sverige. Du kommer att motta ärenden och utföra 1:a linjens support via telefon, IT-portal och mail i frågor som rör t.ex. Office 365 och Windows 10. Du administrera beställningar samt agerar filter gentemot andra avdelningar som du arbetar tätt tillsammans med för vidare felsökning/felrättning.

Du kommer att tillhöra ett mindre team och erbjudas en gedigen introduktion för att skapa en förståelse kring arbetssätt och system.

Profil:

• Avslutad gymnasieutbildning
• Arbetslivserfarenhet från att ha arbetat i en livsmedelsbutik. Antingen på heltid eller under en sommar då du antingen suttit i kassan eller arbetat på golvet
• Intresse och grundkunskaper inom IT
• Kunskap och erfarenhet av Windowsmiljöer
• Du utrycker dig väl i tal och skrift på svenska

För att passa in i denna roll tror vi att du tycker om att prata med nya människor då du är kommunikativ, vågar fråga och anpassar din kommunikation efter mottagaren. Därtill är du noga med detaljer och har förmågan att samarbeta tillsammans med andra. Du hanterar pressade situationer på ett lugnt sätt och har en utpräglad känsla för kvalitet och service.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: IT, IT-support, support, servicedesk, helpdesk, service, matbutik, dagligvaruhandeln, kassasystem, heltid, Stockholm, system, teknik, butik, dagligvaruhandel, windows, kundsupport, kundservice,

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura Stockholm
  • 2 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt överenskommelse.
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 10 oktober 2018

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


3 april 2024

3 april 2024

Supporttekniker

Supporttekniker

3 april 2024

3 april 2024