OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du hjälpa kunder med deras problem? Tycker du om att prata med människor? Drivs du av att jobba mot tydliga mål? Då passar du på kundsupporten!
Vad gör du om dagarna?
Arbetet innebär att behålla medlemmar som funderar på att lämna fackförbundet. För att få medlemmar att stanna är du lösningsorienterad för att förstå vad som vill få medlemmen att stanna kvar. Arbetet sker via telefon och du kommer att få hantera både utgående och inkommande samtal i syfte att öka antalet medlemmar i fackförbundet.
Vem är du?
För att trivas i rollen ska du vara beredd på att få arbeta i ett högt tempo med tydliga mål, tillsammans med härliga kollegor. Du kommer få prata med många människor och bör därmed vara lyhörd, positiv och social. För att lyckas i jobbet behöver du vara lösningsorienterad och utgå från kundens behov i första hand, vilket kräver engagemang och anpassningsförmåga.
Det är meriterande ifall du har erfarenhet av försäljning och kundkontakt via telefon, men det är inget krav. Det är en även en merit ifall du har en bakgrund som förtroendevald.
Vad får du?
Vara del av ett glatt team med en bra sammanhållning
Friskvårdsaktiviteter med teamet
Arbeta på en stor och väletablerad organisation
Kundnytta i fokus
Utvecklingsmöjligheter
Heltid
Praktiskt kring arbetsplatsen
Centralt i Stockholm
Tidsbegränsad anställning med möjlighet till förlängning
Fast lön
Kontaktpersoner på detta företaget
Veronika Ribbing Linder
070-509 13 31
Mikaela Norberg
070-219 70 28
Ulf Dahlberg
Ulf Dahlberg
070-440 85 81