Kundsupport till SRB Butiksservice

Kundsupport till SRB Butiksservice

Arbetsbeskrivning

Drivs du av att ge bra service? Har du erfarenhet av administrativa uppgifter? Då kan det här jobbet vara för dig!


Om oss
SRB står för Svensk Rikstäckande Butiksservice och vi är specialister på att maximera försäljning av varor genom att optimera miljön i och runt butikshyllan. Vi har med 300 anställda merchandisers en unik närhet till marknaden och gör ca 3000 butiksbesök varje vecka, från Ystad till Kiruna. Med över 20 års erfarenhet inom dagligvaruhandeln och retail har vi ett brett utbud merchandisingtjänster för både hylla och golv, alla med syftet att bidra till ökad försäljning för våra kunder. Med våra värdegrunder närhet, kompetens, kontroll, ansvar, tillit och respekt jobbar vi för en god arbetsmiljö som genomsyrar verksamheten. Du är välkommen att läsa mer om oss på vår hemsida: http://www.srbgruppen.se/ 

Positionen
I rollen som kundsupport kommer du att supporta både våra kunder och medarbetare. Du ansvarar för att bolagets medarbetare har rätt information och material, administrerar i våra affärssystem, genomför kontroll av information gällande utförande av uppdrag och tar den kommunikation som behövs för att säkerställa att underlaget blir korrekt. Mer specifikt kommer du att: 
- Supporta våra kundansvariga
- Ha löpande kommunikation via telefon och mail med både medarbetare, kunder och butikspersonal
- Packa och skicka ut material samt administrera kring detta
- Kontrollera inrapporterad information såsom t.ex. utförandetider och bildgranskning vid projekt
- Säkerställa listor/underlag för projekt innan de skickas för bemanning
- Producera arbetsbeskrivningar/uppdragsbeskrivningar
- Utföra projektuppföljningar och kundundersökningar
- Administrera i system och hantera registervård
- Hantera avvikelser


Kvalifikationer
Vi söker dig som har erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter och god datorvana då arbetet till stor del utförs i Excel och MS Office. Vi ser att du har en gymnasieexamen och gärna någon form av eftergymnasial utbildning. Vi anser det även vara meriterande om du har erfarenheter av liknande arbetsuppgifter samt från dagligvaruhandeln, retail eller bemanningsbranschen.
Vi tror att du är serviceinriktad, lösningsorienterad, strukturerad och ansvarsfull. Du är en energisk medarbetare som gillar en arbetsmiljö med högt tempo i ett expansivt företag. Vi ser även att du är engagerad och trivs med att arbeta med kvalitet i fokus. Du ska kunna arbeta både självständigt och i team och förväntas vara bra på att kommunicera både i tal och skrift.


Arbetsvillkor
SRB-Gruppen erbjuder dig goda möjligheter till personlig utveckling samt ett dynamiskt och intressant arbete med en marknadsmässig lön och förmånliga villkor.
Tjänsten är en heltidstjänst under ett föräldravikariat i 10 månader som inleds med 3 månaders provanställning. Arbetet sker i huvudsak vardagar mellan 08-17.
Vi sitter i trivsamma lokaler på Rosenlundsgatan 13, Södermalm.


Ansökan
Sista ansökningsdag är 2020-03-10
Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden löper ut, därför rekommenderar vi att du söker tjänsten snarast.
Tillträde: snarast enligt överenskommelse.
Om du har frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta sandra.kristiansson@srbgruppen.se
Vi ser fram emot din ansökan!


Sökord: support, backoffice, admin

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SRB-Gruppen AB/Stockholm STOCKHOLM
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 februari 2020
  • Ansök senast: 14 mars 2020

Besöksadress

Funckens gränd 1
None

Postadress

Funckens gränd 1
STOCKHOLM, 11127

Liknande jobb


Koordinator

Koordinator

23 december 2023

21 december 2023

19 december 2023

Swedbank söker bolånehandläggare

Swedbank söker bolånehandläggare

15 december 2023