kundsupport & transportplanering

kundsupport & transportplanering

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Har du ett hjärta som klappar för kundservice och besitter grymma administrativa skills? Gillar du uppdrag som innebär många kontaktytor och mycket att hålla koll på? Vi letar nu efter en kundservicemedarbetare/transportplanerare till vår kund i Västerås och söker därför dig  som gillar kundservice, är bra på att administrera order, planera och koordinera. 
Uppdraget vi erbjuder är varierat, företaget är globalt och gänget som arbetar där behöver förstärkning.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Dessa förmåner får du från dag ett i din anställning. På Randstad strävar vi efter att erbjuda dig en mängd karriärmöjligheter, så att du kan utveckla din kompetens och få ett välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
Din roll är i huvudsak att koordinera och registrera order och att planera leveransens gång tills att den är slutförd. I denna roll kommer du att ha mycket kundkontakt både internt och externt och vara behjälplig med att svara på frågor kring leverans, order med mera.

Exempel på arbetsuppgifter:
Ta emot och registrera order, och övriga kundförfrågningar.
Hantera och följa upp reklamationer, samt korrigeringar såsom kredit/debet och returer.
Daglig kontakt med transportörer för planering och uppföljning av leveranser.
Registervård i form av prisuppdateringar samt kund data och faktura uppsättningar.

Kvalifikationer
Krav:
Gymnasieutbildning eller motsvarande.
2-3 års administrativ erfarenhet.
Vana av att arbeta i affärssystem.
Goda kunskaper i Svenska, Engelska

Meriterande:
Tidigare erfarenhet av orderadministration, transportplanering.
Erfarenhet av att arbeta i SAP, Salesforce.

Ansökan
Urval sker löpande, vi kan komma att tillsätta detta uppdrag innan sista ansökningsdag 2022-04-24

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 april 2022
  • Ansök senast: 24 april 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Koordinator

Koordinator

23 december 2023

21 december 2023

19 december 2023

Swedbank söker bolånehandläggare

Swedbank söker bolånehandläggare

15 december 2023