Kundsupportmedarbetare med fokus på reklamationshantering till Trademax

Arbetsbeskrivning

Har du ett brinnande intresse i att överträffa kundens förväntningar? Trivs du i en roll som problemlösare med mycket kundkontakt och har ett genuint intresse för inredning? Då kan detta vara möjligheten för dig!
Vi söker dig som kan starta omgående och uppdraget löper fram till den 31/8 och för rätt person finns goda möjligheter till förlängning.

För Trademax räkning söker vi nu en positiv och serviceminded kundsupportmedarbetare med fokus på reklamationshantering.
Du får möjligheten att bli en del av ett ungt och modernt företag i tillväxt med drivna och engagerade kollegor på deras kontor i Helsingborg. Trademax är ett varumärke inom Bygghemma Group som är en dynamiskt och snabbt växande koncern som sedan starten 2006 etablerat sig som en av de starkaste och mest framgångsrika e-handelsaktörerna i Norden.

Företagspresentation
Möbel- och inredningsföretaget Trademax startade som ett litet familjeföretag 2008 och har sedan dess vuxit till att bli Nordens största möbelbutik på nätet. På åtta år har företaget gått från 2 till över 200 anställda, en omsättning på närmare en miljard och fler än 450 000 kunder. Förutom 10 fysiska butiker har Trademax e-handelsbutiker i Sverige, Norge, Finland och Danmark och tillhör sedan 2013 den stora möbeldivisionen Bygghemma Group.

Tjänstebeskrivning
Som handläggare på Trademax är du den som skall ge kunderna ett positivt och engagerat bemötande. Du ansvarar för inkommande reklamationsärenden och arbetar med kanaler direkt mot kunder, leverantörer och transportörer.
Huvudfokus i tjänsten är att alltid ge kunden den bästa möjliga lösningen om kunden stött på problem med Trademax tjänster och produkter. Rollen ställer krav på ett gott omdöme, lösningsorientering och hög kvalitetsmedvetenhet. Tjänsten är på dagtid, måndag till fredag 8-16.30.

Kvalifikationer
Vi söker dig som är positiv, engagerad och noggrann. Vidare är du van vid att arbeta i ett högt tempo och har förmågan att fatta snabba beslut. Du är en problemlösare och trivs i en roll med mycket kundkontakt där kunden alltid står i fokus. Har du tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom service ses detta som meriterande, det är dock inget krav. Viktigaste är att du har den rätta inställningen och brinner för att erbjuda dina kunder bästa möjliga service.
Du har en fullgjord gymnasieutbildning och kan uttrycka dig väl på svenska i tal och skrift. Det är ett stort plus om du är teknisk sakkunnig och har goda IT-kunskaper, dock är detta inget krav.

Ansökan
Låter detta som en tjänst som skulle passa dig? Då vi önskar start omgående tillgodoser vi gärna din ansökan redan idag. Tjänsten söker du via länken nedan. Då vi har ett löpande urval till tjänsten är det viktigt att du skickar din ansökan så fort som möjligt för att öka dina chanser att komma med i urvalsprocessen.

Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Jenny Pettersson på telefonnummer 040- 611 07 70.

TEMP-TEAM är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och har i över 35 år framgångsrikt rekryterat medarbetare till såväl börsnoterade företag som mindre verksamheter. Vi är en del av en internationell koncern och tillsätter tjänster både inom kollektiv- och tjänstemannasektorn. Läs gärna mer om oss på www.temp-team.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TEMP TEAM Malmö
  • 3 platser
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid, 3-6 månader
  • Publicerat: 27 april 2017

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

22 april 2024

22 april 2024

Kundservice

Kundservice

22 april 2024

21 april 2024