OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Vår kund behöver förstärka sin kundsupport i Linköping. I första hand kommer du att hantera kundärenden via telefon. Till viss del förekommer även viss hantering via mail/ärendesystem och övrig administration. Uppdraget börjar med en utbildning som pågår 1-2 månader.
Uppdraget är heltid från mitten av mars till augusti med goda möjligheter till förlängning. Arbetet sträcker sig över sommaren. Arbetstid: 08-17.
Vem är du?
Vi söker dig som har god vana av kundkontakt, är positiv och stresstålig. Du har god datavana, god kännedom i MS Office och har lätt för att lära dig nya system. Du har lätt för att sätta kunden i fokus samtidigt som du kan kommunicera och hantera affärsrelationer parallellt med att du på ett handlingskraftigt sätt fattar beslut och organiserar ditt arbete.
Vad kan vi erbjuda dig?
Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Genom varierande uppdrag kan du bygga upp ett stort kontaktnät och få mycket erfarenhet på kort tid.
Kontaktperson
Vid frågor om tjänsten kontakta Johanna Illergård Arvidsson 013-35 55 11. Vi tar emot ansökningar via ansökningslänken nedan. Intervjuer och urval sker löpande, varför tjänsterna kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum och annonsen kommer då stängas.
Välkommen med din ansökan!