Kundtjänst

Arbetsbeskrivning

Till vårt huvudkontor i Skarpnäck söker vi en kollega till vår Kundtjänstavdelning.
Tjänsten innebär orderregistrering, bokning och ombokning av service/installationstider. Det innebär mycket kundkontakter och förmågan att aktivt söka lösningar så att våra kunder blir nöjda.

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid men vi kan även tänka oss två halvtidstjänster om det finns sökande med det intresset.

Ditt arbetssätt präglas av god ordning, flexibilitet och förmåga att hantera flera ärenden parallellt. I tjänsten ingår även en del administrativt arbete samt vid behov avlasta reception.
Du skall ha god datorvana och intresse för teknik är en merit då många kundfrågor är av teknisk natur.


AudicomPendax är ett svenskt företag med stor utvecklingspotential.

Vi är ett svenskt ägt företag vi inreder alla typer av mötesrum med konferensutrustning, d.v.s. allt från skrivtavlor, blädderblock till ljud och bildutrustningar och installationsfria lösningar till alla typer av kontor/klassrum. Vi är ett 50-tal anställda. Huvudkontor och lager/tillverkning i Skarpnäck i Stockholm. Regionkontor finns i Göteborg och Malmö samt England.

Kontaktpersoner på detta företaget

Adm.chef Magnus Ternerot
08-5536900
Per Arlborg
070-7542151
Adm.chef Magnus Ternerot
08-5536961
Mats Axelsson
070-4953873
Mats Axelsson

Installationschef Pontus Falkman
0707953825
CTO Erik Thorén
0855536900
Kundtjänstchef Linus Retsloff
08-55536946
VD Erik Frisell
08-5536931
Peter Frisell
085536900

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AudicomPendax AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • 40%-60%
  • Publicerat: 17 december 2017

Besöksadress

Flygfältsgatan 34
128 30 Skarpnäck

Postadress

Box 2014
Skarpnäck, 12821

Liknande jobb


Winback Sales Agent

Winback Sales Agent

19 april 2024

Bonnier söker företagssäljare i centrala Eskilstuna!

Bonnier söker företagssäljare i centrala Eskilstuna!

19 april 2024