Kundtjänst med kundansvar - Malmö

Arbetsbeskrivning

Varför är detta ditt nya drömjobb?

Precis som vi så söker du alltid efter nya utmaningar och du vill hitta en plats där du kan ta stort ansvar samtidigt som du växer med bolaget. En salig blandning av service, administration, system, utbildning, leverans och utveckling i direktkontakt med kund tycker du är meningen med (arbets)livet. I din drömvärld äger du dina egna kunder, som älskar dig, och du är expert på att hjälpa dem med allt från support till fakturafrågor.

Guess what? Allt detta får du kombinera på Telavox! Här tar du del i ett coolt och framgångsrikt IT-bolag där du i rollen som Advisor har helhetsansvar för dina egna kunder och brinner för att optimera deras samarbete med oss. Du tillser att de har alla medel och all kunskap för att nyttja vår produkt på bästa sätt och du bryr dig på riktigt - även kring hur de hade det på den där Thailandsresan eller vad Nisse tycker om sitt nya kattdagis.

Vad gör dig klippt & skuren för rollen?

din omåttliga kundkärlek och din inställning att alltid överträffa alla förväntningar
din förmåga att med glimten i ögat styra kunden mot rätt alternativ
din sociala skicklighet gentemot kunder, kollegor och världen
din erfarenhet från något års hantering av kunder supporterande, proaktivt eller säljande
ditt tekniska intresse och din svampliknande inlärningsförmåga
din superkraft i relationsbygge
din eminenta telefonvana
din snygga kommunikation på svenska & grundläggande förståelse för engelska

Vad får dig att göra det där lilla extra varje dag?

På Telavox kommer du att ta plats i ett gäng galet engagerade och positiva kollegor som kommer att skratta med dig varje dag, utmana dig när det behövs, dela med sig av tips&trix och uppmuntra dig att våga lita på din egen förmåga. Du kommer att uppleva en arbetsplats med massor av tävlingar, utmaningar och sociala evenemang och efter bara några veckor kommer du vara lika säker som vi på att socialt engagemang leder till framgång.




Vi anställer löpande och vi längtar efter dig! Så se till att skicka in din ansökan redan idag! Har du frågor är du välkommen att höra av dig till HR Business Partner Jenny Persson på 040-6200106 alternativt jenny.persson@telavox.com



Nyckelord: Kundsupport, Kundservice, Kundtjänstmedarbetare, Kundtjänst, Teknisk support, Support, Kundrådgivare, Kundvård, Customer service, Customer support

Kontaktpersoner på detta företaget

Fenix Bretz
0406200088
Christoffer Carpvik
+46363300833
Maria Olofsson

Henrik Lindau

Jenny Persson

Moniq Tahiraj

Jenny Persson
+4640 6200106
Moniq Tahiraj
+4640 317970026
Susanne Malmgren

Hanna Lindkvist

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Telavox .
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 10 februari 2017

Besöksadress

Stora Varvsgatan 6A, Malmö
None

Postadress

None
., .

Liknande jobb


Kundtjänstmedarbetare

2 juni 2024

Kundtjänstmedarbetare

2 juni 2024

2 juni 2024