Kundtjänst/Administratör till Attendo

Kundtjänst/Administratör till Attendo

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag/vikariat på heltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Attendo Shared Services AB.

Om företaget:

Attendo är ett av Nordens ledande omsorgsföretag med drygt 27 000 anställda i Sverige, Finland och Danmark. Företaget erbjuder kvalitetsledande tjänster inom äldrevård och omsorg och arbetar för att människor ska känna trygghet och engagemang. Deras tre värderingar – kompetens, engagemang och omtanke – fungerar som riktlinjer för allt företaget gör, hur de förhåller sig till varandra och kunderna. Attendo har ett genomtänkt hållbarhetsarbete som fokuserar på tre huvudområden: samhällsutveckling, kvalitet i vård och omsorg samt deras medarbetare. För dig som medarbetare innebär det att du kommer arbeta på en stimulerande arbetsplats med kollegor som vill göra skillnad, där ständig kvalitet och förbättring eftersträvas för att möta upp samhällsbehov. Denna tjänst är på Göteborgskontoret, som hanterar reskontra samt löner till över 14 000 anställda i Sverige, Norge och Danmark.

Arbetsuppgifter:

I rollen arbetar du brett inom kundtjänst och administration där rollen är fördelad 50/50. Detta innebär att du bemannar telefonslingan fyra timmar per dag. Resterande tid hanterar du kundtjänstmejl och uppföljningar, samt supporterar verksamhetscheferna. Du utvecklas genom en kombination av ditt egna intresse och företagets behov. Tillsammans med dina kollegor utgör du en viktig funktion för att skapa ett effektivt och välfungerande flöde på företaget.

• Bemanna reskontratelefon 4 timmar/dag
• Hantera kundtjänstmejl
• Ansvara för uppföljningar
• Supportera verksamhetscheferna

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasieutbildning, meriterande med eftergymnasial utbildning
• Arbetat i kontorsmiljö, antingen som administratör eller i en kundtjänstroll
• Du har god dator och systemvana
• Obehindrad svenska i tal och skrift
• Meriterande om du berört ekonomirelaterat arbete

Du som söker har en förmåga och intresse för att samarbeta med andra människor. Du har lätt för att se gruppen och syftet med helheten framför den egna agendan varför du gärna ställer upp för att stötta dina kollegor vid behov. Då arbetet är varierat såväl som detaljerat motiveras du av att arbeta flexibelt, är lyhörd för vad som krävs, samt arbetar strukturerat och noggrant. Du tar ägandeskap för dina ansvarsuppgifter, utförandet av dessa och säkerställer att alla blir slutförda i tid. Givetvis vill du arbeta efter företagets övergripande vision - att stärka individen, genom att följa deras värderingar och hållbarhetsarbete.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 augusti 2023
  • Ansök senast: 10 september 2023

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024