KUNDTJÄNSTCHEF

Arbetsbeskrivning

Verksamhetsbeskrivning
AB Nordenta är ett av de mest etablerade företagen i dentalbranschen och har funnits sedan 1947 i Enköping.Vi marknadsför ca 10 000 olika produkter från ca 500 nationella och internationella leverantörer till den svenska tandvården.Försäljningen sker främst genom vår säljkår, DM, kataloger, annonsering, utställningar och e-handel.Vi utvecklar ständigt personal, servicenivå, produktsortiment mm, för att kunna ge våra kunder kompetent och professionellt bemötande.Nordenta ingår i Lifco-koncernen.Du kan läsa mer om oss på www.nordenta.se och www.lifco.se.

Arbetsuppgifter
Vill du bli hennes efterträdare och få ansvar för vår omtyckta och populära kundtjänst?

* Du får ansvar för vår kundtjänst, dess personal, utveckling och framtoning.
* Du får också själv ta hand om Nordentas kunder, när de gör sina beställningar eller har frågor.
* Du kommer även att arbeta med utgående telemarketing, säljbesök och utställningar.

Utbildning/Erfarenhet
Du har erfarenhet av tandvård, troligen från arbete som tandsköterska eller tandhygienist.Kanske har du även chefserfarenhet.Det viktiga är dock din förmåga att se övergripande och få saker och ting att fungera bekymmersfritt.Du skapar glädje omkring dig och du kan hantera flera saker samtidigt, även när tempot är mycket högt.Dessutom gillar du att sälja.

Information om tjänsten finns även på vår hemsida www.nordenta.se.Kollektivavtal finns.

Kontaktpersoner på detta företaget

Kundtjänstchef Carina Eriksson
0171-230 00

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AB NORDENTA
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 31 augusti 2007
  • Ansök senast: 14 september 2007

Besöksadress

Verkmästaregatan 1
ENKÖPING

Postadress

None
ENKÖPING, 74585

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010