Kundtjänstmedarbetare

Arbetsbeskrivning

Arbetsuppgifter

För kunds räkning söker vi en norsktalande kundtjänstmedarbetare för ett långsiktigt uppdrag. Vår kund är ett väletablerat och marknadsledande företag som erbjuder bland annat bokföringsprogram, lönesystem, fastighetssystem och IT-system. Målet med tjänsten är att utvecklas i din roll och skapa goda grunder för en framtid inom företaget. Företaget erbjuder dig mycket goda chanser och förutsättningar att klättra i din karriär. Du kommer att få interna utbildningar och en ordentlig upplärning inom bland annat lön och regler.
Som kundtjänstmedarbetare hos vår kund kommer du ha varierande arbetsuppgifter. Bland annat kommer du att:
• Ta emot inkommande samtal
• Svara på fakturafrågor
• Ta emot beställningar
• Stötta firstline-supporten
• Skapa utskick till kunder
• Jobba i flertalet olika system
• Allmänt administrativt stöd

Framförallt ska du som en driven och duktig kundtjänstmedarbetare ge förstklassig service till kunderna. Du ska aktivt vilja lära dig nya system och ny teknik. Du har ett administrativt ansvar att hålla information uppdaterad, samt bibehålla och skapa ordning och reda.


Din bakgrund

Du har en god dator- och telefonvana och har en god förståelse för teknik, vilket innebär att du lätt kan lära dig nya program och system. Flytande norska i framförallt tal men även skrift är ett krav då den dagliga kontakten sker på norska. Vidare har du tidigare arbetat med service där kundnöjdhet, administration och problemlösning ingått som en central del i ditt arbete. Det är mycket meriterande om du har erfarenhet av eller kunskap inom ekonomi eller lön.

Personliga egenskaper

För att lyckas i rollen som kundtjänstmedarbetare hos vår kund är du motiverad, driftig och har lätt för att lära dig nya system, vilket förutsätter att du har ett intresse för IT och teknik. Du är självständig, serviceminded och har en känsla för struktur och ordning. I samtalet med kunder är du pedagogisk, lugn, lösningsorienterad, korrekt och trevlig. Du är naturligtvis socialt kompetent, och mån om att göra både kunder och kollegor nöjda. Du tar för dig och vill utvecklas i din roll. Du är bekväm med att ta ansvar och driva frågor självständigt.

Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort

Provanställning/Heltid/Stenungssund

Tillträdesdag

Omgående/Efter överenskommelse

Information

Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan via lernia.se så snart som möjligt.

Lernia är vägen framåt

Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom utbildning, bemanning och omställning. Vi utvecklar människor, företag och organisationer med rätt kompetenslösningar i arbetslivets och arbetsmarknadens alla skeden. Vi bidrar till en bättre matchning på arbetsmarknaden och ser till att fler människor kommer i egenförsörjning och att fler företag och organisationer kan stärka sin konkurrenskraft.

Kontaktpersoner på detta företaget

Kajsa Söderlund
0722-541368
Margreth Sternvad
0722-54 13 09
Tanja Zoric

Ida Holmberg
0722-541304
Dijana Stavreska

Theres Lundborg

Igor Glavan
0722-545122
Josefin Forsberg

Malin Grahmstad

Christofer Skoogh
0722541343

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia Göteborg
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 18 november 2016

Besöksadress

Lernia Bemanning AB, Göteborg
None

Postadress

Lernia Bemanning AB
Göteborg, 41764

Liknande jobb


Kundservicemedarbetare

Kundservicemedarbetare

10 juni 2024